کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317516 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 18 با ظاهری جدید و شخصی‌ سازی بی‌نهایت

کنفرانس WWDC تمام شد و همانطور که انتظار می رفت، اپل برای کاربران آیفون راهی برای شخصی سازی صفحه اصلی معرفی کرد. شما می توانید آیکون های برنامه و ویجت ها را به هر فضای خالی روی صفحه منتقل کنید. می‌توانید با آیکون‌ های برنامه، کاغذ دیواری خود را قاب بگیرید یا ظاهر دلخواه خود را بسازید.

 

iOS 18 با ظاهری جدید و شخصی‌ سازی بی‌نهایت

 

علاوه بر اینکه آیکون‌ های برنامه صفحه اصلی ظاهری به سبک حالت تاریک (Dark Mode) پیدا می‌کنند، می‌توانید از لغزنده‌ای در پایین صفحه برای تنظیم رنگ آیکون‌ها استفاده کنید. همچنین بر اساس تم رنگی تصویر زمینه خود، پیشنهاداتی دریافت خواهید کرد. البته این قابلیت را قبلا در اندروید دیده ایم. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا اندازه آیکون‌های برنامه را بزرگ‌ تر کنند.

با این حال، این یک تغییر اساسی در iOS است که مدت‌ها به دلیل نگه داشتن آیکون‌های برنامه کاربران در همان شبکه قدیمی مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفته بود. با آیکون‌های برنامه سفارشی جدید، آیفون همه افراد به همان اندازه که هستند متفاوت خواهد بود. و در حالی که این تغییر هیچ ربطی به هوش مصنوعی ندارد، اما همچنان یک ارتقاء عمده برای کاربران آیفون است که مدت‌ها منتظر چنین چیزی بوده‌اند.

اپل برای اولین بار در سال 2020 با iOS 14 قابلیت شخصی سازی را به صفحه اصلی آیفون اضافه کرد. در آن سال، اپل به کاربران آیفون این امکان را داد که ویجت‌ های به سبک اندروید را به صفحه اصلی آیفون اضافه کنند. ویجت‌ های صفحه اصلی از زمان عرضه اولین گوشی اندرویدی، T-Mobile G1 در اکتبر 2008، روی اندروید در دسترس بوده‌اند.

با فعال شدن حالت تاریک، آیکون‌های برنامه صفحه اصلی آیفون ظاهری متفاوت پیدا می‌کنند.

اپل نسخه بتای iOS 18 را برای توسعه دهندگان از امروز منتشر می کند، در حالی که نسخه بتای عمومی ماه آینده منتشر خواهد شد.

شما می توانید رنگ آیکون های برنامه صفحه اصلی خود را مطابق با تصویر زمینه خود تغییر دهید.

کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌ افزار اپل، گفت: «ما از معرفی iOS 18 بسیار هیجان‌ زده هستیم. این یک نسخه عظیم با ویژگی‌های باورنکردنی است، از جمله سطوح جدیدی از شخصی‌ سازی و قابلیت، یک برنامه Photos بازطراحی‌ شده و راه‌های قدرتمند برای برقراری ارتباط با Messages. مزایای زیادی برای همه وجود دارد. این نسخه همچنین آغازگر یک دوره جدید فوق العاده هیجان انگیز از هوش شخصی با Apple Intelligence است که تجربیات بصری، قدرتمند و فورا مفید را ارائه می دهد که تجربه آیفون را متحول می کند، همه با حفظ حریم خصوصی در هسته. ما نمی توانیم صبر کنیم تا کاربران آن را تجربه کنند.»

کاربران آیفون اپل که از سال 2007 منتظر شخصی سازی آیکون برنامه صفحه اصلی بوده اند، مشتاقانه منتظر عرضه iOS 18 هستند و نسخه نهایی این سیستم عامل در ماه سپتامبر همزمان با عرضه سری آیفون 16 عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50288 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/22 تعداد مشاهده: 931
سافت گذر