کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اشتراک‌گذاری آسان داده با یک ضربه Instant Hotspot گوگل

به عنوان بخشی از آخرین بروزرسانی‌ های ویژگی، گوگل در حال معرفی ویژگی جدیدی به نام Instant Hotspot است که هدف آن ساده‌ سازی فرآیند به اشتراک گذاشتن داده‌های تلفن همراه بین دستگاه‌های اندرویدی است. این ویژگی که از یک ابزار جدید خدمات بین دستگاهی استفاده می‌کند، به کاربران امکان می‌دهد با یک ضربه به دستگاهی با اتصال اینترنت فعال متصل شوند. این گامی مهم به سمت اتصال یکپارچه‌ تر بین دستگاه‌ها است، هدفی که گوگل بطور مداوم برای آن تلاش کرده است.

 

اشتراک‌گذاری آسان داده با یک ضربه Instant Hotspot گوگل

 

اگرچه این ویژگی جدید توسط بسیاری اعلام و به طور کامل مورد بحث قرار گرفت، اما در ابتدا هیچ دستورالعمال یا مستندات مناسبی در مورد نحوه عملکرد واقعی این ویژگی وجود نداشت. با این حال، به تازگی مشاهده شد که یک سند پشتیبانی زنده رسمی گوگل بروز شده است که بسیاری از جزئیات و سوالات باقی مانده در مورد Instant Hotspot را پاسخ می‌دهد.

با Instant Hotspot، اگر یکی از دستگاه‌ های شما دارای اتصال اینترنت است و دیگری ندارد، دستگاه بدون اتصال زمانی که در محدوده دستگاه متصل باشد، اعلانیه‌ای دریافت می‌کند. ضربه زدن سریع روی این اعلان به طور خودکار آن را به اینترنت متصل می کند بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور یا دست کاری تنظیمات. این بدان معناست که دیگر نیازی به جستجو در منوهای مختلف یا به خاطر سپردن رمزهای عبور پیچیده نیست. برای کاربرانی که چندین دستگاه دارند یا اغلب خود را در مناطقی با Wi-Fi ضعیف می‌بینند، این ویژگی می‌تواند یک تغییر بزرگ باشد.

 

البته، امکان Instant Hotspot به چند پیش نیاز متکی است:

  1. هر دو دستگاه میزبان (اشتراک گذاری شبکه) و دستگاه های مشتری (پیوستن به شبکه) باید به همان حساب Google وارد شوند.
  2. همه دستگاه‌ها باید خدمات بین دستگاهی اندروید را فعال داشته باشند، که هنوز روی همه دستگاه‌ها در دسترس نیست، اما از طریق تنظیمات > گوگل > همه خدمات > دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری > خدمات بین دستگاهی > اشتراک‌ گذاری اینترنت قابل دسترسی است.

 

با این حال، برخی محدودیت‌هایی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

  1. پشتیبانی از دستگاه: Instant Hotspot روی دستگاه‌ های Android Go یا Samsung پشتیبانی نمی‌شود. این موضوع قبلاً در زمان اعلام اولیه تأیید شده بود، اما اکنون تکرار شده است. خوشبختانه، سامسونگ راه‌ حل خاص خود را به نام Auto Hotspot ارائه می‌دهد که در اکوسیستم دستگاه‌ های سامسونگ کار می‌کند.
  2. الزامات نرم افزار: این ویژگی در دستگاه‌های استاندارد به اندروید 11 یا بالاتر نیاز دارد.
  3. مزایای Pixel: دستگاه‌های Pixel که Android 14 یا بالاتر را اجرا می‌کنند، نام هات‌ اسپات کاربرپسند تری را ارائه می‌دهند که نام دستگاه را نشان می‌دهد. برای مثال، "JoJo's Pixel Fold" به جای "Instant Hotspot 12345".
  4. محدودیت‌های تبلت: تبلت‌های اندرویدی فقط می‌توانند از طریق اعلان‌ها متصل شوند، نه تنظیمات دستی. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مورد در مورد Pixel Tablet نیز صدق می کند.

با وجود این محدودیت‌ ها، Instant Hotspot گامی مهم در جهت ساده‌ سازی اتصال بین دستگاه‌ها به شمار می‌رود. با گسترش خدمات بین دستگاهی گوگل، می‌توانیم انتظار تجربیات یکپارچه‌ تری را در آینده داشته باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50292 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/22 تعداد مشاهده: 918
سافت گذر