کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جایگزینی DirectAccess با Always On VPN

چند روز بعد از اعلام منسوخ شدن NTLM در ویندوز سرور، مایکروسافت ویژگی دیگری را به لیست ویژگی هایی که دیگر توسعه نمی دهد اضافه کرد. این ویژگی نیز مانند NTLM مرتبط با شبکه است.

DirectAccess جدیدترین ویژگی است که به لیست ویژگی های منسوخ شده در نسخه های مشتری و سرور ویندوز اضافه شده است. برای آنهایی که آشنایی ندارند، DirectAccess در ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 به عنوان روشی جدید برای اتصال کاربران به شبکه های شرکتی بدون نصب VPN معرفی شد. با این حال، با گذشت زمان، مایکروسافت قابلیت های شبکه جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری توسعه داد و اکنون آماده جایگزینی DirectAccess با جایگزین بهتر است.

 

جایگزینی DirectAccess با Always On VPN

 

طبق مستندات رسمی، مایکروسافت پیشنهاد می کند از DirectAccess به Always On VPN مهاجرت کنید: DirectAccess منسوخ شده است و در نسخه های آینده ویندوز حذف خواهد شد. 

مایکروسافت یک صفحه اختصاصی دارد که توضیح می دهد چرا کاربران باید از DirectAccess به Always On VPN نقل مکان کنند و چگونه مدیران IT می توانند این تغییر را پیاده سازی کنند. 

علاوه بر DirectAccess و NTLM، در سال 2024، مایکروسافت رابط کاربری Driver Verifier، API های NPLogonNotify و NPPPasswordChangeNotify، احراز هویت سرور TLS با کلیدهای RSA کوتاه و Test Base برای Microsoft 365 را منسوخ کرد.

به عنوان یادآوری، ویژگی‌های منسوخ‌ شده و حذف‌ شده یکسان نیستند. اجزایی که دیگر در حال توسعه فعال نیستند ممکن است برای مدتی در سیستم عامل باقی بمانند و حتی به کار خود ادامه دهند. با این حال، آنها عملکرد یا رفع اشکال جدیدی دریافت نمی کنند. در نهایت، مایکروسافت آنها را از ویندوز حذف می کند، همانطور که در مورد WordPad که دیگر بخشی از بروز رسانی بعدی ویندوز 11 نسخه 24H2 نیست، اتفاق افتاد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50295 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/23 تعداد مشاهده: 933
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر