کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان ماجرای برنامه‌ی مرموز همیار مایکروسافت در ویندوز

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بطور کامل تمام ردپای برنامه‌ی همیار مایکروسافت (Microsoft Copilot) را که کاربران در لیست برنامه‌های نصب شده‌ی سیستم خود پیدا کرده بودند حذف کرده است. اولین گزارش‌ها در مورد این برنامه‌ی ۸ کیلوبایتی در اواخر ماه مارس امسال منتشر شد. کمی بعد، مایکروسافت پس از اطلاع از این مشکل مجبور شد بروزرسانی را لغو کند.

 

پایان ماجرای برنامه‌ی مرموز همیار مایکروسافت در ویندوز

 

این غول تکنولوژی بعداً اعلام کرد که این برنامه کاملا بی‌ خطر است و برای جمع‌ آوری یا تجزیه و تحلیل اطلاعات کاربر و یا اجرای هرگونه کد در پس‌ زمینه طراحی نشده است.

امروز، در وب‌ سایت داشبورد سلامت ویندوز که اشکالات مختلف سرور و کلاینت‌های ویندوز را ردیابی می‌کند، مایکروسافت این مشکل را بسته و آن را به عنوان "حل شده" اعلام کرده است. این شرکت می‌گوید که این برنامه هم از سیستم‌ های سرور و هم از سیستم‌ های کلاینت حذف شده است و کاربران دیگر آن را در لیست برنامه‌های نصب شده خود پیدا نخواهند کرد.

برای خلاص شدن از شر این برنامه‌ی اضافی، کافیست مرورگر Edge را به آخرین نسخه‌ی پایدار یعنی ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۵۶ که امروز منتشر شده است، بروزرسانی کنید (نسخه‌ی توسعه در اواخر ماه گذشته منتشر شد). در صورتی که بعد از بروزرسانی مرورگر همچنان برنامه را مشاهده کردید، مرورگر را مجددا راه‌ اندازی کنید.

این شرکت می‌نویسد:

این مشکل اکنون با بروزرسانی‌های مرورگر Edge که در تاریخ 26 آوریل 2024 و 13 ژوئن 2024 منتشر شد، حل شده است. نسخه‌ی ۱۲۴.۰.۲۴۷۸.۶۷ از Edge در تاریخ 26 آوریل منتشر شد و بسته‌ی "ارائه‌ دهنده‌ی چت مایکروسافت برای همیار در ویندوز" را از تمام سرورهای تحت تأثیر این مشکل حذف کرد. نسخه‌ی ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۵۶ از Edge در تاریخ 13 ژوئن 2024 منتشر شد و همین بسته را از تمام نسخه‌های کلاینت ویندوز تحت تأثیر این مشکل حذف کرد. پس از بروزرسانی مرورگر Edge، دیگر ورودی "Microsoft Copilot" در لیست برنامه‌های نصب شده در منوی تنظیمات نمایش داده نخواهد شد.

بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آخرین نسخه‌ی Edge بروزرسانی کنید و مشکل باید حل شود. اگر حتی بعد از راه‌ اندازی مجدد مرورگر پس از بروزرسانی، همچنان برنامه‌ی همیار را در لیست برنامه‌های نصب شده‌ی خود پیدا کردید، سیستم عامل ویندوز خود را نیز مجدداً راه‌ اندازی کنید. اگر همچنان مشکل برطرف نشد، احتمالاً باید این باگ را در Feedback Hub گزارش دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50311 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/25 تعداد مشاهده: 976
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر