کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت اج سریعتر، امن تر و قدرتمندتر از همیشه

مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) یک مرورگر وب فوق العاده سریع و امن از شرکت مایکروسافت است. این مرورگر تقریبا روی تمام دستگاه ها از جمله کامپیوتر، آیفون و اندروید کار می کند. اج شما را آنلاین ایمن نگه می دارد، از حریم خصوصی شما محافظت می کند و به شما امکان می دهد به سرعت در وب بچرخید. شما حتی می توانید از آن روی تمام دستگاه های خود استفاده کنید و سابقه مرور و علاقه مندی های خود را همگام سازی کنید.

 

مایکروسافت اج سریعتر، امن تر و قدرتمندتر از همیشه

 

مایکروسافت اج با اینکه روی همان تکنولوژی کروم ساخته شده است، دارای ویژگی های داخلی اضافی مانند راه اندازی سریع (Startup boost) و تب های خواب (Sleeping tabs) است که تجربه مرور شما را با عملکرد و سرعت در سطح جهانی که برای کارکردن بهینه با ویندوز تنظیم شده اند، تقویت می کند.

ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی مایکروسافت اج مانند مایکروسافت دیفندر اسمارت اسکرین (Microsoft Defender SmartScreen)، مانیتور رمز عبور (Password Monitor)، جستجوی خصوصی (InPrivate search) و حالت کودکان (Kids Mode) به شما و عزیزانتان کمک می کند تا به صورت آنلاین ایمن و محافظت شده باشید. مایکروسافت اج دارای ویژگی هایی است که از شما و خانواده تان محافظت می کند. با حساب مایکروسافت فمیلی سیفتی (Microsoft Family Safety) فیلترهای محتوا را فعال کنید و به گزارشات فعالیت دسترسی پیدا کنید و با حالت کودکان، وب را به صورت دوستانه برای کودکان تجربه کنید.

مایکروسافت اج جدید اکنون با افزونه های مورد علاقه شما سازگار است، بنابراین شخصی سازی تجربه مرور شما آسان است.

 

دانلود مرورگر مایکروسافت اج

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50314 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/25 تعداد مشاهده: 949
سافت گذر