کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317902 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خداحافظی با نوار وظیفه وسط صفحه در ویندوز 11 با مود جدید

چند ماه دیگه میشه که ویندوز ۱۱ سه ساله میشه. مایکروسافت تا الان خیلی از شکایت‌ های کاربرا رو حل کرده، ولی یه چیزایی هستن که سرسختانه همونطور موندن، مثلا اینکه نمی‌شه نوار وظیفه (taskbar) رو به بالای صفحه یا طرفینش برد. قبلا مایکروسافت گفته بود که این قابلیت مهم نیست، پس به نظر میاد که فقط برنامه‌های جانبی می‌تونن این مشکل رو حل کنن.

 

خداحافظی با نوار وظیفه وسط صفحه در ویندوز 11 با مود جدید

 

حالا، به لطف یه مود جدید جانبی، بالاخره می‌تونین نوار وظیفه رو سمت چپ صفحه بذارین.

این کار با یه ماژول جدید Windhawk  “نوار وظیفه عمودی برای ویندوز ۱۱” هست، ممکن شده. این ماژول رایگان و متن‌ بازه‌ و از وب سایت رسمی Windhawk (از طریق Deskmodder) قابل دانلوده. برای اینکه کار کنه، لازمه Windhawk رو دانلود کنید و بعد خود ماژول رو نصب کنین. بعد از اون، نوار وظیفه به سمت راست صفحه منتقل میشه و بهتون فضای عمودی بیشتری برای محتواتون میده 

این مود بی‌ نقص نیست و یه سری ایرادای جالب داره. سینی سیستم و نشان‌های برنامه‌ها ۹۰ درجه چرخیدن (آماده باشین سرتون رو به راست کج کنین تا ساعت رو ببینین)، منوی استارت هنوز وسط صفحه ظاهر میشه، موقع کم‌ کردن یا بزرگ‌ کردن پنجره‌ها اونا به سمت بالا پرت میشن، و لیست‌ های جهشی (jump list) تو جاهای بی‌ ربط ظاهر میشن. همچنین، این مود با بقیه مودهای نوار وظیفه سازگار نیست و نمی‌شه نوار وظیفه رو به راست صفحه برد.

این مود تازه منتشر شده، پس شاید تو آپدیت‌های بعدی بهتر بشه. فعلا کاربرا باید با این نسخه نه چندان عالی ولی کارآمد کنار بیان.

طبق توضیحات رسمی، این مود با ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۲H2 و ۲۳H2 کار می‌کنه. اطلاعاتی در مورد اینکه آیا با نسخه ۲۱H2 یا نسخه آینده ۲۴H2 که می‌دونیم با بعضی برنامه‌های شخصی‌ سازی رابط کاربری خیلی هم دوست نیست کار می‌کنه یا نه، وجود نداره.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50317 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/25 تعداد مشاهده: 1074
سافت گذر