کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317902 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 11 24H2 برای Copilot+ با Copilot بهتر، رفع اشکال و امنیت بیشتر

مایکروسافت در اواخر ماه گذشته نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ را برای کاربران عضو کانال Release Preview ویندوز ۱۱ منتشر کرد. یک روز بعد، این شرکت اعلام کرد که گواهینامه سخت‌ افزار و دستگاه‌های سازگار با ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 را آغاز می‌کند. با این حال، انتشار این بروزرسانی به دلیل برخی مشکلات (که اطلاعاتی در مورد آن علناً منتشر نشد) متوقف شده بود. امروز صبح، این شرکت مجدداً انتشار بروزرسانی را برای کاربران کانال Release Preview آغاز کرد. در کنار آن، مایکروسافت همچنین نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ (همچنین به نام بروزرسانی ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ شناخته می‌شود) را برای رایانه‌های شخصی Copilot+ بصورت عمومی در دسترس قرار داده است.

 

ویندوز 11 24H2 برای Copilot+ با Copilot بهتر، رفع اشکال و امنیت بیشتر

 

در اینجا چیزی است که مایکروسافت در مقاله پشتیبانی برای این بروزرسانی می‌نویسد:

مهم: ویندوز ۱۱، نسخه ۲۴H2 فقط برای رایانه‌ های شخصی Copilot+ در دسترس است. این بروزرسانی با شناسه KB5039239 و نسخه ساخت ۲۶۱۰۰.۸۶۳ در دسترس است. لیست کامل تغییرات در زیر آمده است:

 

نکات برجسته

  1. این بروزرسانی مشکلی را که بر صدای دستگاه بلوتوث تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند. هنگامی که آن را وصل می‌کنید، صدا روی حداکثر تنظیم می‌شود.
  2. این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است باعث توقف بازی‌ هایی شود که از ضد تقلب BattlEye استفاده می‌کنند. این مشکل در مورد دستگاه‌های Arm64 صدق می‌کند.
  3. ما در حال پیشبرد تجربه Copilot در ویندوز هستیم. اکنون به نوار وظیفه پین شده است و مانند یک برنامه رفتار می‌کند. این به شما مزایای یک تجربه معمولی برنامه را می‌دهد. برای مثال، می‌توانید کارهایی مانند تغییر اندازه، جابجایی و اسنپ کردن پنجره را انجام دهید.

 

پیشرفت‌ها

  1. این بروزرسانی امنیتی شامل پیشرفت‌هایی می‌شود.
  2. این بروزرسانی بر خط فرمان ابزار مدیریت ابزار ویندوز (WMIC) تأثیر می‌گذارد. حالت پیش فرض ویژگی در صورت تقاضا (FoD) برای نصب‌ های جدید «غیرفعال» است. اگر به ویندوز ۱۱، نسخه ۲۴H2 ارتقا دهید، حالت پیش فرض FoD «فعال» است.

 

شما می‌توانید بروزرسانی را بصورت دستی از وب‌ سایت Update Catalog اینجا دانلود کنید. این بروزرسانی برای هر دو دستگاه Copilot+ مبتنی بر AMD64 (رایانه‌های شخصی اینتل و AMD) و Arm64 (Qualcomm Snapdragon X) در دسترس است. این بروزرسانی‌ ها به‌ عنوان بروزرسانی‌ های امنیتی برچسب‌ گذاری شده‌اند و آخرین بروزرسانی موجود برای دستگاه‌های غیر Copilot+ ، KB5039212 است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50328 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/28 تعداد مشاهده: 788
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر