کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دل با کامپیوترهای لوحی جدید می‌آید

شركت دل كه تصميم خود براي رقابت تنگاتنگ با iPad اپل را نهايي كرده اعلام كرد طي سال جاري ميلادي دو رايانه لوحي مجهز به سيستم‌عامل ويندوز 7 و يك رايانه لوحي 10 اينچي با سيستم‌عامل اندرويد Honeycomb را روانه بازار مي‌كند.

اگر چه شركت دل تصميم گرفته است كه دو رايانه لوحي جديد خود را همراه با سيستم‌عامل ويندوز 7 مايكروسافت روانه بازار كند، اما "مايكل دل " مديرعامل اين شركت توضيح داد كه در آينده نزديك اندرويد به سيستم‌عامل اصلي رايانه‌هاي لوحي تبديل خواهد شد.

اين سه رايانه لوحي جديد كه هنوز جزئيات آن‌ها به طور دقيق اعلام نشده است، قرار است اواخر سال جاري ميلادي به دست كاربران برسند. رايانه لوحي اندرويدي دل Streak Pro نام دارد كه احتمال مي‌رود اين محصول به طور رسمي تا قبل از ماه ژوئن توسط مديران شركت دل معرفي شود.

رايانه لوحي Streak Pro شامل نمايشگر لمسي 10 اينچي با كيفيت 1280 در 800 پيكسل مي‌شود كه روي آن پردازنده دوهسته‌اي 1.2گيگاهرتزي Nvidia نصب شده است و از ديگر امكانات به كار رفته در آن مي‌توان به دو ميكرفون مجزا، دو دوربين ديجيتالي مجزا مخصوص برقراري كنفرانس‌هاي ويديويي، نسخه 3.0 سيستم‌عامل اندرويد و رابط كاربري Stage 1.5 اشاره كرد.

دو رايانه لوحي ويندوزي ساخته شده در شركت دل نيز Latitude XT-3 و Latitude ST نام دارند. مدل اول كه نمايشگر لمسي 13 اينچي را در خود جا داده است در ماه ژوئيه و مدل ديگر در ماه اكتبر عرضه مي‌شود.

رايانه لوحي Latitude XT-3 به پردازنده اينتل مجهز شده است و از مهم‌ترين امكانات به كار رفته در آن مي‌توان به 2 گيگابايت رم و سيستم‌عامل ويندوز 7 اشاره كرد.

مدل Latitude ST نيز كه شبيه به iPad اپل طراحي شده است شامل پردازنده 1.5 گيگاهرتزي Oak Trail اينتل مي‌شود و امكانات ديگر آن رم 2 گيگابايتي، حافظه جامد 128 گيگابايتي، دو دوربين ديجيتالي مجزا با كيفيت‌هاي 1.3 و 3 مگاپيكسل و باتري با توان ذخيره انرژي به مدت 8 ساعت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5033 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1390/02/08 تعداد مشاهده: 1684
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر