کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317552 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ ارتقا بدون نگرانی

سیستم عامل ویندوز ۱۱ آنطور که مایکروسافت در ابتدا امیدوار بود، با استقبال زیادی مواجه نشده است. تنها یک ماه پس از انتشار این سیستم عامل، این شرکت با استناد به بازخوردهای "مثبت"، شروع به ارائه آپدیت به سیستم‌ های بیشتری کرد. اخیرا هم، در ماه فوریه، مایکروسافت تبلیغی منتشر کرد که توضیح می‌داد چرا کاربرانی که هنوز از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند باید به ۱۱ ارتقاء دهند. عنوان این ویدیو "شروع دوباره بدون شروع از ابتدا با ویندوز ۱۱" بود که این ایده را منتقل می‌کرد که فرآیند ارتقاء بدون مشکل است.

 

ویندوز ۱۱ ارتقا بدون نگرانی

 

در همین راستا، مایکروسافت این هفته یک پست وبلاگ جدید در وب سایت رسمی Tech Community خود منتشر کرد که تمام "افسانه‌ها و برداشت‌های غلط" پیرامون ارتقاء به ویندوز ۱۱ و انتقال به سرویس‌های مبتنی بر ابر مایکروسافت اینتون (Microsoft Intune) و مایکروسافت انترا آی دی (که قبلا Azure Active Directory نام داشت) را از بین می‌برد. این پست وبلاگ برای بخش IT و مدیران سیستم نوشته شده است.

بخشی از آن مقاله اشاره می‌کند که ویندوز ۱۱ اساسا تفاوت زیادی با ویندوز ۱۰ ندارد:

"حقیقت این است که ارتقاء از ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱، از نظر طراحی، همانند یک بروزرسانی ویژگی برای ویندوز ۱۰ است. اگر شما هم مانند اکثر سازمان‌ها هستید، بروزرسانی‌ های ویژگی، پروژه‌های بزرگی به حساب نمی‌آیند. ویندوز ۱۱ بر اساس ویندوز ۱۰ ساخته شده است، حتی برای سازگاری بیشتر، شماره‌ی نسخه ویندوز ۱۰ را یدک می‌کشد. بنابراین، می‌توانید رویکرد معمول کسب‌ و کار را برای این ارتقاء در نظر بگیرید."

ویندوز ۱۱ روی همان بستر ویندوز ۱۰ ساخته شده است. این یک تکامل است که بر نقاط قوت ویندوز ۱۰ بهبود می‌بخشد و محدودیت‌های آن را برطرف می‌کند.

مایکروسافت هم برای این کار دلیل خوبی دارد. در آستانه‌ی عرضه‌ی ویندوز ۱۱، یک نظرسنجی گسترده نشان داد که به دلیل الزامات سخت‌ افزاری سخت‌ تر، اکثر سیستم‌های سازمانی برای سیستم‌ عامل جدید آماده نبودند.

هارجیت دهلیوال، مدیر ارشد بازاریابی محصول ویندوز تجاری در مایکروسافت، که نویسنده‌ی این مقاله است، می‌گوید:

"بیایید درباره‌ی افسانه‌های مربوط به انتقال به مدیریت مبتنی بر ابر، با مایکروسافت اینتون و مایکروسافت انترا آی دی، و ویندوز ۱۱ صحبت کنیم. در این پست، به سوالات و برداشت‌های غلط رایج با اشتراک‌ گذاری بینش‌ها و دیدگاه‌ هایی که از طریق گفتگوهایی که طی سال گذشته با سازمان‌هایی با اندازه‌های مختلف در سراسر جهان داشته‌ایم، رسیدگی خواهیم کرد."

ما می‌فهمیم که به عنوان یک متخصص IT، بخش بزرگی از نقش شما کمک به مدیریت تغییر و کاهش ریسک هنگام اجرای آن تغییرات است. بنابراین، هنگامی که انتقال مشترک به مدیریت مبتنی بر ابر و بروز ماندن با ویندوز ۱۱ را در نظر می‌گیرید، چرا این کار چنین دلهره‌ آور به نظر می‌رسد؟

به این "برداشت‌های غلط" از چند جنبه نگاه شده است. مایکروسافت تک تک آنها را تجزیه و تحلیل کرده است تا به مدیران توضیح دهد که چرا نباید نگران چنین مسائل یا نگرانی‌هایی باشند. این برداشت‌های غلط عبارتند از:

برداشت غلط شماره ۱: برای نصب ویندوز ۱۱، شما همچنین باید به طور کامل به سیستم ابری بروید.

برداشت غلط شماره ۲: این تغییر نام به معنای تغییر بزرگتر است.

برداشت غلط شماره ۳: سازگاری برنامه‌ها هنگام ارتقاء به ویندوز ۱۱ یک ریسک است.

برداشت غلط شماره ۴: تغییر تجربه‌ی کاربری در ویندوز ۱۱ به معنای تأثیر منفی بر بهره‌ وری کسب‌ و کار است.

برداشت غلط شماره ۵: تنوع در پیکربندی دستگاه باعث افزایش کل مالکیت (TCO) می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50333 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/28 تعداد مشاهده: 834
سافت گذر