کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود Recall در ویندوز ۱۱ با رابط کاربری جدید و یکپارچگی Copilot

مایکروسافت با قابلیت هوش مصنوعی جدیدش که قرار بود در تاریخ ۱۸ خرداد با عرضه کامپیوترهای شخصی Copilot+ در آپدیت ۲۴H2 ویندوز ۱۱ معرفی شود، روزهای خوبی را سپری نمی کند. اما این قابلیت بعد از ابراز نگرانی‌ های امنیتی از طرف کارشناسان و کاربران با شکست مواجه شد. مایکروسافت تلاش کرد با چند بهبود امنیتی اوضاع را کنترل کند اما در نهایت تصمیم گرفت عرضه آن را به تعویق بیاندازد و ابتدا آن را برای کاربران Insider ویندوز منتشر کند.

 

بهبود Recall در ویندوز ۱۱ با رابط کاربری جدید و یکپارچگی Copilot

 

در حالی که اپل مایکروسافت را به خاطر این عرضه ناموفق به سخره گرفته است، غول نرم افزار در حال بهبود قابلیت Recall است.

آلباکوره (Albacore) در جدیدترین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ با شماره ساخت ۲۶۲۳۶.۵۰۰۰ چندین بهبود در Recall کشف کرده است. اول از همه، با فشردن Win + Shift + D ابزار جدیدی به نام Screenray راه اندازی می شود که به شما امکان می دهد به سرعت محتویات صفحه را آنالیز کنید و ترجمه، اطلاعات اضافی از Copilot و موارد دیگر را دریافت کنید.

صفحه اصلی Recall نیز با بخش جدیدی به نام Topics که اسنپ شات ها را به صورت لیستی با چیدمان شبکه ای نمایش می دهد، طراحی مجدد شده است. حالا با باز کردن Recall، به جای ایجاد یک اسنپ شات جدید، یک صفحه اصلی جدید باز می شود که کمی گیج کننده بود. با این حال، همین حالا هم دکمه ای برای ایجاد یک اسنپ شات جدید وجود دارد.

هر اسنپ شات آنالیز شده تگ مخصوص به خود را دریافت می کند که سپس می توانید آن را در بخش Topics پیدا کنید. همچنین قادر خواهید بود تگ های سفارشی به مجموعه اسنپ شات های خود اختصاص دهید و نتایج جستجو را بر اساس برنامه ها فیلتر کنید.

اضافه شدن دیگر به Recall، یکپارچگی بهتر با Copilot است که به طور عجیبی در نسخه اولیه وجود نداشت. کلیک کردن روی هر چیزی در یک اسنپ شات، منویی با ویژگی های مختلف مانند توصیف تصویر، یافتن تصاویر مشابه، ایجاد تصاویر مشابه، کپی کردن و راه اندازی برنامه های دیگر را به ارمغان می آورد.

در حال حاضر، همه این موارد مربوط به Recall در نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۱ پنهان شده است. مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک به کاربران Insider دسترسی به Recall را بدهد، اما برای استفاده از این قابلیت نیاز به داشتن یک کامپیوتر شخصی Copilot+ دارید. کسانی که پردازنده ARM64 قدیمی‌ تر دارند، برای اینکه این قابلیت کار کند، باید از ترفندهای جانبی (third-party hacks) استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50336 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/29 تعداد مشاهده: 827
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر