کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317893 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه ONLY OFFICE ویرایشگر PDF کامل، فرم های PDF جدید و موارد دیگر

ONLY OFFICE دسکتاپ ادیتور یک مجموعه اداری متن باز است که تحت مجوز AGPL نسخه ۳ توزیع می شود و ویرایشگرهای متن، صفحه گسترده و ارائه را ترکیب می کند تا امکان ایجاد، مشاهده و ویرایش اسنادی را که روی رایانه شما ذخیره شده اند را بدهد. این برنامه نیاز به اتصال دائمی به اینترنت ندارد و به شما امکان ایجاد، ویرایش، ذخیره و خروجی گرفتن اسناد متنی، صفحه گسترده و ارائه را می دهد. این کاملا با فرمت های Office Open XML سازگار است: docx، xlsx، pptx.

 

برنامه ONLY OFFICE ویرایشگر PDF کامل، فرم های PDF جدید و موارد دیگر

 

یک بسته - سه ویرایشگر - ویژگی های متعدد اسناد متنی، صفحات گسترده و ارائه های با هر اندازه و پیچیدگی ایجاد، مشاهده و ویرایش کنید. روی اسناد محبوب ترین فرمت ها کار کنید: DOCX، ODT، XLSX، ODS، CSV، PPTX، ODP و غیره. به لطف رابط کاربری مبتنی بر تب، با چندین فایل در یک پنجره واحد برخورد کنید. بالاترین سازگاری با فرمت های Microsoft Office.

همکاری در زمان واقعی در فضای ابری مورد علاقه خود ONLYOFFICE Desktop Editors را به پلتفرم ابری دلخواه خود متصل کنید: ONLYOFFICE، Nextcloud یا ownCloud برای همکاری روی اسناد با تیم خود - ویرایش مشترک در زمان واقعی، بررسی، نظر دادن و تعامل با استفاده از چت.

افزایش قابلیت های ویرایش خود با مجموعه افزونه های شخص ثالث، بیشترین بهره را از ویرایش خود ببرید. یک ویدیوی یوتیوب وارد کنید، نمادهای خاص یا یک شیء ClipArt اضافه کنید، هر کلمه یا جمله ای را به طور خودکار ترجمه کنید، کد را برجسته کنید و غیره. حتی کارهای بیشتری انجام دهید! افزونه خود را با استفاده از مستندات API و نمونه های آماده استفاده موجود در GitHub ایجاد کنید.

 

ONLYOFFICE Desktop Editors:

ویرایشگر PDF کامل PDF یک فرمت فایل بسیار محبوب در گردش کار اداری است. ما فرض می کنیم که شما اغلب نیاز به باز کردن بروشورهای مختلف در PDF، پر کردن توافق نامه ها و قراردادهای شرکا و همکاران و غیره دارید. ویرایشگر PDF داخلی. همراه با مشاهده و ح注解، اکنون همچنین موارد زیر را پشتیبانی می کند:

ویرایش متن کار با صفحات (افزودن، چرخاندن، حذف) قرار دادن و تنظیم اشیاء مختلف مانند جداول، اشکال، جعبه های متنی، تصاویر، TextArt، پیوندهایپرلینک، معادلات و غیره. علاوه بر این، حالت حاشیه نویسی را بهبود بخشیدیم. اکنون یک نوار ابزار کوچک برای کار راحت تر و مستقیم با حاشیه نویسی باز می شود. شما می توانید از طریق یک نوار ابزار نظرات متنی و شرح ها را اضافه کنید و همچنین نظرات را از طریق منوی زمینه حذف کنید.

با جابه‌جایی بین حالت‌ها، می‌توانید یک فایل PDF را ویرایش کنید یا آن را مشاهده و حاشیه‌نویسی کنید.

فرم های PDF با این نسخه، ما کاملاً به فرم های PDF روی آوردیم. برای ایجاد فرم، نیازی به استفاده از سایر فرمت ها ندارید. این بدان معناست که ما با فرمت DOCXF که قبلاً برای ایجاد الگوهای فرم استفاده می شد، خداحافظی می کنیم.

همه اینها برای آسان‌تر کردن فرآیند برای شما. بنابراین، در نسخه ۸.۱، می‌توانید فرم‌های پیچیده ایجاد کنید و آن‌ها را به صورت آنلاین، کاملاً در PDF، در برنامه‌های وب و دسکتاپ پر کنید.

چه چیزهای جدیدی در ویرایشگر سند وجود دارد رنگ صفحه. رنگ پس زمینه مورد نیاز را برای صفحات خود اعمال کنید. در صورتی که سندی را که در یک مجموعه اداری دیگر ایجاد شده است باز کنید و رنگ صفحه ای برای آن تنظیم شده باشد، ویرایشگر سند ONLYOFFICE نیز آن را به رسمیت می شناسد و به درستی نمایش می دهد.

فرمت شماره گذاری صفحه. به راحتی فرمت شماره گذاری را در اسناد خود سفارشی کنید تا مطابق نیاز شما به نظر برسد.

تغییر حالت بدون دردسر. با یک کلیک بین حالت های ویرایش، بررسی یا مشاهده جابجا شوید. نکته مهم این است که این کار به صورت جداگانه برای هر کاربر کار می کند. بنابراین، شما روی سایر نویسندگان مشترک تأثیری نخواهید گذاشت یا آنها را مختل نخواهید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50362 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/01 تعداد مشاهده: 789
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر