کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746566880 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317507 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازنشستگی SharePoint News Connector در Teams

مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران تجاری و سازمانی تیمز که از سرویس SharePoint News Connector برای اضافه کردن اخبار از سایت SharePoint خود به کانال‌ های تیمز استفاده کرده‌اند، باید راه دیگری برای دسترسی به یک ویژگی مشابه برای اتصال و به اشتراک گذاری اخبار پیدا کنند.

 

بازنشستگی SharePoint News Connector در Teams

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که SharePoint News Connector را در این تابستان بازنشسته می‌کند. آنها همچنین اضافه کردند: تصمیم ما برای کنار گذاشتن SharePoint News Connector ناشی از تعهد ما برای ارائه یک محیط کاری یکپارچه و مشارکتی است. با پیشرفت‌ های فعلی در Microsoft Teams و SharePoint، ما می‌توانیم از گزینه‌ های جایگزین استفاده کنیم و اطمینان حاصل کنیم که بروزرسانی‌ ها و بحث‌ ها به‌ صورت لحظه‌ای در کانال‌ های Teams انجام می‌شود.

بازنشستگی با پایان یافتن پشتیبانی مایکروسافت برای افزودن کانکتورهای جدید SharePoint News در ۲۲ جولای آغاز می‌شود و سپس کانکتورهای پیکربندی‌ شده فعلی SharePoint News در ۲۶ آگوست حذف خواهند شد. کاربران همچنین در آن تاریخ دریافت اعلان‌ ها از SharePoint News Connector را متوقف خواهند کرد.

مدیران تیمز و SharePoint نیازی به انجام کاری برای این بازنشستگی ندارند زیرا مایکروسافت همه آن را مدیریت خواهد کرد. با این حال، این شرکت توصیه می‌کند که مدیران، کاربران تیمز را از این تغییر مطلع کنند و بروزرسانی‌ های مناسب را برای مستندات خود انجام دهند.

بنابراین کاربران چه چیزی را می‌توانند به‌ عنوان جایگزینی برای SharePoint News Connector دسترسی داشته باشند؟ مایکروسافت در واقع سه گزینه مختلف برای کسب‌ و کارها برای انتخاب پس از بازنشستگی SharePoint News Connector ارائه می‌دهد:

اعلان‌ های اخبار Viva Connections: برنامه Viva Connections اعلان‌ های اخبار را از طریق Microsoft Teams ارائه می‌کند و کاربران را از طریق اعلان به برنامه Viva Connections متصل می‌کند - در مورد اعلان‌ های اخبار Viva Connections بیشتر بیاموزید

Viva Amplify: Viva Amplify فرآیندهای ارتباط داخلی را در یک ابزار واحد گرد هم می‌آورد. شما یکبار محتوا را ایجاد می‌کنید، سپس پیام خود را از طریق SharePoint، ایمیل، Microsoft Teams و به‌ زودی Viva Engage منتشر می‌کنید. - انتشار یک نشریه Viva Amplify

ایجاد گردش کار خود در تیمز: یک گردش کار تیمز راه‌ اندازی کنید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50376 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/02 تعداد مشاهده: 783
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر