کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746566880 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317507 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش به سوی ناوبری آسان‌ تر در Outlook با قابلیت پین کردن پوشه‌ ها

مایکروسافت دائما در حال بروزرسانی سایت نقشه راه خود برای ویژگی‌ های جدیدی است که قرار است به برنامه‌ های Microsoft 365 آن اضافه شود. این هفته هم همینطور است و طی هفت روز گذشته چندین مورد جدید به این سایت اضافه شده است.

 

پیش به سوی ناوبری آسان‌ تر در Outlook با قابلیت پین کردن پوشه‌ ها

 

بیایید با قابلیتی شروع کنیم که تا آبان ماه به صورت آزمایشی عرضه نخواهد شد و در ماه دسامبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. برنامه جدید Outlook برای ویندوز و Outlook برای وب، قابلیت پین کردن پوشه‌ها را اضافه خواهند کرد:

با پین کردن پوشه‌ های پرمصرف خود در بالای نوار ناوبری سمت چپ در Outlook جدید برای ویندوز و وب، به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این ویژگی ناوبری را ساده می‌کند و اطمینان می‌دهد که پوشه‌های مهم شما همیشه در دسترس هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های جدیدی که به برنامه جدید Outlook برای ویندوز اضافه می‌شود، در ماه آگوست ارائه خواهد شد:

اکنون در Outlook جدید برای ویندوز، کاربران می‌توانند با دوبار کلیک کردن روی پیوست‌ ها از هر نوع، آن‌ها را در برنامه دسکتاپ مربوطه باز کنند.

اگر از برنامه Word روی دستگاه iOS خود استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود اسناد PDF را در آن برنامه باز کنید و همچنین آن‌ ها را به فایل‌ های Word تبدیل کنید، که این قابلیت در sometime in July در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر از اکسل استفاده می‌کنید، در ماه جولای دو ویژگی جدید با موضوع کوپایلوت دریافت خواهید کرد. یکی از آن‌ها به کاربران اکسل اجازه می‌دهد تا از کوپایلوت «برای نمودارها و جداول محوری خاص‌ تر، از جمله تعیین محورهای x و y نمودارها» درخواست کند. ویژگی دیگر به کاربران امکان دسترسی به کوپایلوت برای خلاصه سازی ستون ها در برنامه را می‌دهد:

کوپایلوت می‌تواند ستون‌ های متن را برای ارائه خلاصه‌ای از اطلاعات تجزیه و تحلیل کند. برای مثال، کوپایلوت موضوعات اصلی را در پاسخ‌ های نظرسنجی از پرسش‌ های باز پیدا می‌کند.

مایکروسافت در ماه آگوست برخی از ویژگی‌ های Teams Rooms را اضافه خواهد کرد، که یکی از آن‌ها برای هر دو نسخه ویندوز و مک خواهد بود:

با استفاده از اطلاعات تعداد افراد، اندازه کاشی ویدیویی اتاق در نمای گالری به صورت پویا تغییر می‌کند. اگر فقط یک کاربر در اتاق وجود داشته باشد، اندازه کاشی ویدیویی با اندازه کاشی شرکت کننده از راه دور یکسان خواهد بود. اگر بیش از یک کاربر در اتاق وجود داشته باشد، اندازه کاشی ویدیویی اتاق 4 برابر اندازه کاشی شرکت کننده از راه دور خواهد بود. مدیران می‌توانند قابلیت شمارش افراد را روشن/خاموش کنند.

ویژگی دیگری که به زودی عرضه می‌شود، فعلاً فقط برای کاربران ویندوز Teams در نظر گرفته شده است:

هنگام پیوستن به جلسه در Microsoft Teams Room روی ویندوز با یک دستگاه همراه، شرکت کنندگان درون اتاق تحت گره اتاق گروه بندی می شوند. شرکت کنندگان باید از طریق Proximity Join با Microsoft Teams Rooms وارد شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50385 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/03 تعداد مشاهده: 1031
سافت گذر