کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746283102 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/08 | اعضاء: 317447 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل توسعه عینک‌ های AR را دوباره آغاز کرد

هفته گذشته، گزارش‌ های تایید نشده‌ای ادعا می‌کردند که اپل به جای توسعه جانشین کامل هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro، تصمیم گرفته است روی نسخه‌ای ارزان‌ تر از این دستگاه برای عرضه احتمالی در اواخر سال ۲۰۲۵ تمرکز کند. حالا خبرهایی مبنی بر راه‌ اندازی مجدد توسعه عینک‌ های مبتنی بر واقعیت افزوده توسط این شرکت به گوش می‌رسد.

 

اپل توسعه عینک‌ های AR را دوباره آغاز کرد

 

در سال ۲۰۱۹، شایعات تایید نشده‌ای وجود داشت که اپل روی عینک‌ های AR برای عرضه در سال ۲۰۲۳ کار می‌کند. در سال ۲۰۲۲، شایعات دیگری ادعا می‌کردند که این عینک‌ های AR اپل در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

حالا که اولین هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro از ماه فوریه برای فروش عرضه شده است، مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود ادعا می‌کند که اپل «تلاش‌ های خود را برای توسعه عینک‌ های AR تنها تجدید کرده است».

با این حال، گورمن با استناد به منابعی ناشناس می‌گوید که توسعه این محصولات هنوز در مراحل اولیه در اپل قرار دارد. او گفت که طبق منابع خودش در این شرکت، اپل فکر نمی‌کند این محصول جدید ظرف چند سال آینده آماده شود.

عینک‌های AR توسط بسیاری به عنوان راهی برای ارائه ویژگی‌ های شبیه به گوشی‌ های هوشمند در یک هدست پوشیدنی دیده می‌شوند که حجم زیادی از هدست‌ های MR سنتی مانند Vision Pro یا دستگاه‌ های خانواده Meta Quest را ندارد.

عینک‌ های هوشمند متا ری‌بن وجود دارند که می‌توانید هم اکنون آن‌ ها را خریداری کنید که شامل یک دوربین داخلی هستند که به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. متا اشاره کرده است که روی یک محصول عینک AR پیشرفته‌ تر برای آینده کار می‌کند.

همچنین XREAL وجود دارد که خانواده‌ای از عینک‌ های AR را توسعه داده است که باز هم به گوشی‌ های هوشمند متصل می‌شوند. این شرکت هفته گذشته از XREAL Beam Pro رونمایی کرد، یک تبلت اندرویدی به اندازه گوشی هوشمند که به طور خاص برای عینک‌ های AR آن ساخته شده است و در ماه جولای عرضه خواهد شد. جالب خواهد بود که ببینیم تیم کوپرتینو در حالی که روی محصول خودشان برای چند سال آینده کار خواهند کرد، متا و XREAL چه چیزی برای عینک‌ های AR آینده ارائه خواهند داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50387 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/04 تعداد مشاهده: 843
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر