کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی Gemini به Workspace اضافه می‌شود

گوگل دستیار هوش مصنوعی Gemini  را به چند محصول و سرویس دیگر اضافه می‌کند. این شرکت اعلام کرد که پنل جانبی هوش مصنوعی Gemini  برای برنامه‌ های Workspace مانند Docs، Slides، Sheets، Drive و Gmail اکنون به طور کلی در دسترس است.

چت‌ بات هوش مصنوعی تولید کننده متن که به نام یک برنامه فضایی ناسا نامگذاری شده‌است، می‌تواند به شما در خلاصه کردن، تجزیه و تحلیل و تولید محتوا کمک کند. بسته به برنامه، می‌تواند با تجزیه و تحلیل ایمیل‌ها، اسناد و موارد دیگر، بینش‌هایی را به دست آورد. به عبارت دیگر، نیازی به جابجایی بین تب‌ ها در مرورگر، پریدن بین سند و وب‌سایت Gemini  ندارید.

 

هوش مصنوعی Gemini به Workspace اضافه می‌شود

 

برای مثال، جمینی در Google Docs می‌تواند اسناد طولانی را خلاصه کند تا به سرعت به نکات اصلی برسد، به شما در برپایی جلسات طوفان فکری کمک کند و محتوایی را بر اساس فایل‌ های دیگر ایجاد کند. این هوش مصنوعی می‌تواند اسلاید های جدیدی در Google Slides ایجاد کند، ارائه‌ ها را خلاصه کند و تصاویر سفارشی ایجاد کند.

به طور مشابه، پنل جانبی جمینی در Google Drive می‌تواند یک یا چند سند را خلاصه کند و حقایق مربوط به یک پروژه را جستجو کند. این می‌تواند پیش‌ نویس ایمیل‌ ها را بنویسد، پاسخ‌ ها را پیشنهاد دهد و رشته‌ های ایمیل را در جیمیل خلاصه کند.

گوگل در یک پست وبلاگ گفت: «این پنل جانبی از توانمند ترین مدل‌ های گوگل از جمله مدل Gemini 1.5 Pro با پنجره متن طولانی‌ تر و استدلال پیشرفته‌ تر استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد قدرت جمینی را مستقیماً از برنامه‌ های پرمصرف Google Workspace خود مهار کنید.»

می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه جرقه‌ای «از جمینی بپرسید» در گوشه بالا سمت راست که در یک پنل عمودی باز می‌شود، از جمینی در این برنامه‌ ها استفاده کنید. این در ابتدا چندین پیشنهاد را نشان می‌دهد یا می‌توانید دستور خود را در کادر متن تایپ کنید. هوش مصنوعی هنگام ایجاد پاسخ، سؤالات بعدی را نیز پیشنهاد می‌کند که می‌توانید بپرسید.

می‌توانید از نمادهای انگشت شست برای بازخورد در مورد پاسخ‌ های آن استفاده کنید و روی دکمه «چشم» کلیک کنید تا پیش نمایش پاسخ‌ های چت‌ بات را در سند خود مشاهده کنید. در اینجا، این شرکت همچنین هشدار می‌دهد که نباید کاملاً به پاسخ‌ های چت‌ بات متکی باشید، که این موضوع با توجه به اینکه هوش مصنوعی ساخته‌ شده توسط گوگل گاهی اوقات به دلایل غیرمنتظره‌ای در اخبار ظاهر می‌شود، مهم است.

همچنین گوگل در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد که جمینی به‌ عنوان بخشی از فشار عظیم هوش مصنوعی این شرکت، برای دانشجویان در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس خواهد بود. اخیراً چت‌ بات هوش مصنوعی جمینی از پخش موسیقی یوتیوب پشتیبانی کرده است و برنامه آن برای اندروید در بریتانیا و اروپا راه‌ اندازی شده‌است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50394 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/05 تعداد مشاهده: 913
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر