کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746283102 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/08 | اعضاء: 317447 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 10 آپدیت جدید غیر امنیتی با رفع اشکالات متعدد

اگر مایل هستید آپدیت های غیر امنیتی مایکروسافت را برای ویندوز ۱۰ پیش از انتشار عمومی آنها به عنوان آپدیت های اجباری سه شنبه را امتحان کنید، حالا زمان آن است که دکمه "بررسی برای بروزرسانی" را بزنید.

KB5039299، با شماره ساخت ۱۹۰۴۵.۴۵۹۸، هم اکنون برای دانلود با رفع تعدادی از مشکلات شناخته شده، مانند باگ های نوار وظیفه و لیست پرش، در دسترس است.

 

ویندوز 10 آپدیت جدید غیر امنیتی با رفع اشکالات متعدد

 

در اینجا نکات برجسته این بروزرسانی آمده است:

این بروزرسانی مشکلی را که بر روی لیست پرش برنامه در نوار وظیفه تأثیر می گذارد، برطرف می کند. تکمیل اقدامات از آن لیست ممکن است با شکست مواجه شود. لیست پرش منویی است که هنگام کلیک راست بر روی یک برنامه در نوار وظیفه یا منوی استارت ظاهر می شود. این لیست به شما دسترسی سریع به موارد اخیراً یا به طور مکرر استفاده شده برنامه ها می دهد. این بروزرسانی مشکلی را که بر روی ویرایشگر روش ورودی (IME) پیش فرض ژاپنی تأثیر می گذارد، برطرف می کند. پنجره کاندید (کلمه یا عبارتی که ممکن است کاربر بخواهد تایپ کند) به طور غیرمنتظره ای از کار می افتد. سپس به طور تصادفی به حالت نگارش قبلی باز می گردد. این بروزرسانی مشکلی را که ممکن است هنگام راست کلیک بر روی برخی از برنامه ها رخ دهد، برطرف می کند. به جای اجرای وظیفه ای که از منوی زمینه انتخاب کرده اید، کادر گفتگوی "با چه برنامه ای باز شود" ظاهر می شود. این کادر از شما می پرسد، "چگونه می خواهید این فایل را باز کنید؟" این مشکل ممکن است بر روی هر برنامه ای که وظایفی در منوی زمینه دارد تأثیر بگذارد. این مشکل همچنین بر روی نمادهای نوار وظیفه و منوی استارت تأثیر می گذارد.

 

 در اینجا لیست کامل تغییرات است:

این بروزرسانی مشکلی را که بر روی برنامه های MSIX تأثیر می گذارد، برطرف می کند. هنگامی که آنها را از یک URI HTTPS نصب می کنید، باز نمی شوند. این مشکل زمانی رخ می دهد که دانلود برنامه کامل نشده باشد. این باعث آسیب به بسته برنامه می شود. این بروزرسانی بر مدیریت دستگاه های تلفن همراه (MDM) تأثیر می گذارد. هنگامی که یک دستگاه را ثبت نام می کنید، سرویس گیرنده MDM جزئیات بیشتری در مورد دستگاه ارسال می کند. سرویس MDM از آن جزئیات برای شناسایی مدل دستگاه و شرکتی که آن را ساخته است استفاده می کند. این بروزرسانی مشکلی را که بر روی ارائه های دسته ای Direct Composition تأثیر می گذارد، برطرف می کند. درخشش کوتاهی از مثلثات یا جعبه ها روی صفحه نمایش داده می شود. این مشکل بر روی مرورگرها، مانند Microsoft Edge، و سایر برنامه ها تأثیر می گذارد. این بروزرسانی نمایه های Country and Operator Settings Asset (COSA) را برای اپراتورهای تلفن همراه خاصی به روز می کند. این بروزرسانی مشکلی را که ممکن است باعث توقف سیستم شما از حالت Hibernate (خواب زمستانی) شود، برطرف می کند. این پس از روشن کردن BitLocker رخ می دهد. این بروزرسानी مشکلی را که بر روی Windows Defender Application Control (WDAC) تأثیر می گذارد، برطرف می کند. این مشکل، سیاست های WDAC امضا نشده را به پارتیشن دیسک واسط سخت افزاری توسعه پذیر (EFI) کپی می کند. این پارتیشن برای سیاست های امضا شده رزرو شده است. این بروزرسانی مشکلی را که بر روی منوی زمینه یک پوشه تأثیر می گذارد، برطرف می کند. هنگامی که دستوری را برای حذف موارد انتخاب می کنید، دستور به جای آن موارد را اضافه می کند. این زمانی رخ می دهد که یک سرویس شخص ثالث یک ویژگی همگام سازی را اجرا کند.

باگ های شناخته شده در این بروزرسانی همچنان شامل تعدادی باگ است که حالا شناخته شده اند، که برخی از آنها اکنون بیش از یک سال قدمت دارند. در اینجا آنها به همراه راه حل های مربوطه آمده است:

علائم راه حل دستگاه های دارای ویندوز ۱۰ که از بیش از یک مانیتور استفاده می کنند ممکن است هنگام تلاش برای استفاده از Copilot در ویندوز (در حالت پیش نمایش) با مشکلاتی در جابجایی غیرمنتظره نمادهای دسکتاپ بین مانیتورها یا سایر مشکلات تراز نماد

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50406 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/06 تعداد مشاهده: 556
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر