کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317463 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت احراز هویت چند مرحله‌ای را برای همه کاربران Azure اجباری می‌کند

شرکت مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که احراز هویت چند مرحله‌ای (MFA) را برای همه کاربران Azure فعال می‌کند. از آنجایی که این یک تغییر بزرگ است، مایکروسافت گفت که این راه‌ اندازی به تدریج و با برنامه ریزی دقیق انجام خواهد شد تا تأثیر منفی روی مشتریان را به حداقل برساند. اخیراً، مایکروسافت بروزرسانی‌ هایی را در مورد الزامات MFA برای Azure ارائه کرده است و همچنین راهنمایی‌ هایی را برای آماده‌ سازی سیستم‌ هایشان در اختیار مشتریان قرار داده است.

 

مایکروسافت احراز هویت چند مرحله‌ای را برای همه کاربران Azure اجباری می‌کند

 

در زیر می‌توانید در مورد محدوده، زمان‌ بندی و جزئیات اجرا بخوانید.

 

چه کسانی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت؟

  1. همه کاربران Azure که وارد پورتال Azure، Azure CLI و Azure PowerShell می‌شوند.
  2. کاربرانی که از ابزارهای IaC از جمله Azure Developer CLI، Bicep، Terraform و Ansible برای انجام هر گونه عملیات CRUD استفاده می‌کنند.

 

هویت‌ های کاری مانند هویت‌ های مدیریت‌ شده و امتیازات سرویس تحت تأثیر این اجرا قرار نخواهند گرفت. با این حال، اگر از هویت‌ های کاربری به عنوان حساب سرویس استفاده می‌کنید، بر آن تأثیر خواهد گذاشت.

زمان‌ بندی راه‌ اندازی: همانطور که انتظار می‌رفت، اجرای الزام MFA برای Azure در دو مرحله انجام خواهد شد:

مرحله ۱: از جولای ۲۰۲۴ (تیر ۱۴۰۳)، الزام MFA برای ورود به پورتال Azure به تدریج برای همه مستأجرین اعمال خواهد شد. این مرحله بر سایر سرویس گیرندگان Azure مانند Azure CLI، Azure PowerShell و ابزارهای IaC تأثیری ندارد.

مرحله ۲: از اوایل سال ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳)، الزام MFA برای ورود به رابط خط فرمان Azure (CLI)، Azure PowerShell و ابزارهای زیرساخت به عنوان کد (IaC) به تدریج برای همه مستأجرین اعمال خواهد شد.

مایکروسافت همچنین برای مشتریانی که موارد استفاده‌ای دارند که راه‌ حل‌ های آسان برای دور زدن آن‌ ها وجود ندارد و به زمان بیشتری برای تطبیق با تغییرات نیاز دارند، دوره تنفس ارائه می‌کند.

روش‌ های پشتیبانی‌ شده MFA Azure: تمام روش‌ های MFA موجود که در Azure پشتیبانی می‌شوند در دسترس هستند. مایکروسافت همچنین اشاره کرد که راه‌ حل‌ های MFA خارجی در نسخه پیش‌ نمایش عمومی با روش‌ های احراز هویت خارجی قرار دارند. سرویس‌ های فدرال Active Directory یا سایر ارائه‌ دهندگان هویت فدرال باید پس از اجرای الزام MFA توسط مایکروسافت، ادعای MFA ارسال کنند.

مدیران IT چه باید بکنند؟ مدیران IT می‌توانند از موارد زیر برای یافتن کاربرانی که با و بدون MFA وارد Azure می‌شوند استفاده کنند:

از این دستور PowerShell برای دریافت لیستی از کاربران و روش‌ های تأیید اعتبار آنها استفاده کنید

از این کارنامه شکاف‌ های احراز هویت چند مرحله‌ای استفاده کنید: کارنامه شکاف‌ های احراز هویت چند مرحله‌ای - Microsoft Entra ID | Microsoft Learn

از این شناسه‌ های برنامه در پرس و جوهای خود استفاده کنید: پورتال Azure: c44b4083-3bb0-49c1-b47d-974e53cbdf3c Azure CLI: 04b07795-8ddb-461a-bbee-02f9e1bf7b46 Azure PowerShell: 1950a258-227b-4e31-a9cf-717495945fc2

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50430 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/10 تعداد مشاهده: 36
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر