کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317465 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی ویندوز 11 نوار وظیفه را در نسخه‌ های N از کار می‌اندازد

به تازگی برای نسخه های ۲۲H2 و ۲۳H2 از ویندوز 11 یک بروزرسانی غیر امنیتی منتشر شده که شامل ویژگی‌ های جدید و اصلاحات جزئی بوده است. اما متاسفانه، این بروزرسانی با کد KB5039302 دردسرهای زیادی ایجاد کرده است. مایکروسافت قبلا تایید کرده بود که این بروزرسانی باعث می‌شود بعضی از سیستم‌ ها دائما ریستارت شوند و حالا مشکل دیگری هم پیدا شده است.

 

بروزرسانی ویندوز 11 نوار وظیفه را در نسخه‌ های N از کار می‌اندازد

 

مایکروسافت در وب سایت رسمی خود با عنوان «داشبورد سلامت ویندوز» پیامی منتشر کرده که به کاربران هشدار می‌دهد بروزرسانی KB5039302 باعث از کار افتادن نوار وظیفه (Taskbar) در نسخه‌ های خاصی از ویندوز ۱۱ می‌شود، به طور ویژه نسخه N.

برای آن‌ هایی که نمی‌دانند، نسخه N ویندوز نسخه‌ی خاصی از سیستم عامل است که بعضی از ویژگی‌ های مرتبط با پخش رسانه مثل نرم افزار Windows Media Player را ندارد. مایکروسافت همچنین اعلام کرده این مشکل کاربرانی را هم که نسخه‌ های معمولی ویندوز ۱۱ را دارند و ویژگی‌ های مرتبط با پخش رسانه را از بخش «روشن یا خاموش کردن ویژگی‌ های ویندوز» غیرفعال کرده‌اند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بر اساس گفته‌ی مایکروسافت و مستندات رسمی، کاربرانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند نمی‌توانند با نوار وظیفه کار کنند، در حالی که سایر بخش‌ های رابط کاربری و File Explorer به درستی کار می‌کنند:

«بعد از نصب بروزرسانی پیش‌ نمایش ویندوز ۱۱ برای ماه ژوئن ۲۰۲۴ (KB5039302) که در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شد، احتمالا با مشکلاتی در نوار وظیفه مواجه خواهید شد. این مشکل تنها زمانی رخ می‌دهد که از نسخه N ویندوز استفاده می‌کنید یا ویژگی‌ های مرتبط با پخش رسانه را از طریق کنترل پنل و بخش «برنامه‌ ها و ویژگی‌ ها» و سپس «روشن یا خاموش کردن ویژگی‌ های ویندوز» غیرفعال کرده‌اید. نسخه‌ های N ویندوز همان قابلیت‌ های نسخه‌ های دیگر را دارند به جز تکنولوژی‌ های مرتبط با پخش رسانه، Windows Media Player و برخی از برنامه‌ های پیش‌ فرض مرتبط با پخش رسانه.»

«بعد از نصب بروزرسانی و ورود به سیستم، ممکن است قادر به دیدن یا کار کردن با نوار وظیفه نباشید. سایر برنامه‌ ها مثل File Explorer، دسکتاپ و تنظیمات به درستی کار خواهند کرد.»

مایکروسافت در حال کار روی راه‌ حلی برای این مشکل است که در بروزرسانی‌ های بعدی ارائه خواهد شد. به یاد داشته باشید که بروزرسانی KB5039302 دیگر قابل دانلود نیست، زیرا مایکروسافت بعد از تایید گزارش‌ های مربوط به ریستارت‌ های دائمی، آن را متوقف کرده است.

می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی ویندوز، بروزرسانی KB5039302 را حذف کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50431 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/10 تعداد مشاهده: 87
سافت گذر