کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317463 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه نسخه رایگان Forza Horizon 4 به دارندگان DLC در Xbox Game Pass

چند روز پیش گزارش دادیم که شرکت Playground Games و مایکروسافت قصد دارند نسخه‌ های دیجیتالی بازی مسابقه‌ای Forza Horizon 4 ساخته شده در سال ۲۰۱۸ را در تاریخ ۱۵ دسامبر از لیست خارج کنند. همچنین گزارش دادیم که مایکروسافت تصمیم گرفته است همه محتویات قابل دانلود (DLC) بازی را به طور کامل حذف کند.

ظاهراً افرادی هستند که Forza Horizon 4 را از طریق Xbox Game Pass یا PC Game Pass بازی می‌کنند، اما همچنین محتوای قابل دانلودی را برای بازی خریداری کرده‌اند که به طور معمول با اشتراک در آن سرویس‌ ها در دسترس نیست. بنابراین، مایکروسافت تصمیم گرفته است به این افراد یک نسخه استاندارد رایگان از Forza Horizon 4 هدیه بدهد.

 

هدیه نسخه رایگان Forza Horizon 4 به دارندگان DLC در Xbox Game Pass

 

در پست وب‌ سایت رسمی Forza که خروج Forza Horizon 4 از لیست را اعلام می‌کند، آمده است:

اگر Forza Horizon 4 را از طریق Xbox Game Pass بازی کرده‌اید و محتوای قابل دانلود آن را خریداری کرده‌اید، نگران نباشید: با داشتن یک اشتراک Xbox Game Pass کاملاً فعال و با پرداخت کامل (بدون تخفیف) در تاریخ ۲۵ ژوئن، واجد شرایط دریافت یک کد بازی خواهید بود، به شرطی که هر گونه محتوای اضافی را برای Forza Horizon 4 از طریق مرکز پیام Xbox خود خریداری کرده باشید. کدها طی روزهای آینده ارسال خواهند شد، لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا کد خود را دریافت کنید. اواخر روز جمعه، تعدادی از گیمرها در توییتر اعلام کردند که کد های خود را برای دریافت نسخه دیجیتالی رایگان Forza Horizon 4 دریافت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد ایکس‌ باکس در صورتی که محتوای اضافی را از طریق گیم‌پس خریداری کرده باشید، نسخه‌ های دائمی Forza Horizon 4 را به صورت رایگان هدیه می‌دهد!

صفحه خروج از لیست می‌گوید که هر گونه کد بازی رایگان استفاده نشده Forza Horizon 4 از تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۶ منقضی می‌شود. از هر کسی که واجد شرایط دریافت این هدیه است و تا آن تاریخ آن را دریافت نکرده است، درخواست می‌شود با پشتیبانی ایکس‌ باکس تماس بگیرد.

همچنین اشاره کردیم که نسخه استیم بازی از زمان اعلام خروج از لیست، با استقبال مجدد روبرو شده است، که همراه با تخفیف ۸۰ درصدی برای مدت محدود برای بازی همراه است. این بازی در حال حاضر در زمان نگارش این متن، هفتمین بازی پرفروش در استیم است. SteamDB نشان می‌دهد که این بازی تا بعد از ظهر جمعه به بالاترین تعداد بازیکن همزمان یعنی ۷۳۵۰۴ نفر رسیده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50434 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/10 تعداد مشاهده: 39
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر