کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746677448 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317514 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود های مایکروسافت 365 برای تابستان و پاییز 2024

در هفتۀ گذشته دوباره نگاهی به وب سایت نقشۀ راه (Roadmap) مایکروسافت 365 انداختیم تا ببینیم چه موارد جدید و جالبی اضافه شده است. این هفته تعداد موارد جدید در نقشۀ راه کمتر از حد معمول بود. شاید بسیاری از اعضای تیم مایکروسافت 365 در حال گذراندن تعطیلات تابستانی بودند، که البته جای تعجب ندارد.

با این حال، چند مورد جدید در سایت وجود داشت که ممکن است برایتان جالب باشد. برای کاربران مایکروسافت تیمز روی ویندوز و مک، جلسات تیمز رومز در ماه آگوست از دوربین‌ های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد: تیمز روم روی ویندوز از حداکثر چهار دوربین با یک جریان تصویر (استریم) پشتیبانی می‌کند که به شرکت‌ کنندگان از راه دور در جلسه نمایش داده می‌شود. با چندین نمای دوربین، شرکت‌ کنندگان از راه دور می‌توانند تمام اتفاقات اتاق را دنبال کنند و به صورت دستی بین نماهایی از اتاق که می‌خواهند ببینند، جابجا شوند.

 

بهبود های مایکروسافت 365 برای تابستان و پاییز 2024

 

همچنین در ماه آگوست، تمام نسخه‌ های مایکروسافت تیمز برخی ویژگی‌ های جدید برای مدیران اضافه خواهند کرد: از معرفی واحد های اداری (AU) برای مدیریت تیمز خوشحالیم. واحد های اداری روشی برای واگذاری نقش‌ های مدیریتی و تفویض مدیریت به زیرمجموعه‌ای از کاربران در سازمان شما بر اساس ویژگی‌ هایی مانند بخش، موقعیت مکانی یا واحد تجاری است. با واحد های اداری، می‌توانید سناریوهای مدیریت دقیق‌ تر و انعطاف‌ پذیرتری برای محیط تیمز خود ایجاد کنید. شما می‌توانید نقش‌ های زیر را اختصاص دهید و به آنها اجازه دهید فقط کاربران، گروه‌ ها و دستگاه‌ های موجود در واحد اداری خود را مدیریت کنند: مدیر تیمز، مدیر دستگاه تیمز، مدیر ارتباطات تیمز، مهندس پشتیبانی ارتباطات تیمز، متخصص پشتیبانی ارتباطات تیمز، مدیر تلفن تیمز.

در ماه آگوست، تیمز برای ویندوز و مک یک ویژگی خاص را برای کارکنان دورکار-حضوری (افرادی که برخی روزها از راه دور و روزهای دیگر در دفتر کار می‌کنند) ارائه خواهد داد: با وصل شدن به لوازم جانبی در یک میز قابل رزرو، محل کار کاربر می‌تواند به طور خودکار روی «در دفتر» تنظیم شود. پس از فعال کردن این سیاست توسط تیم فناوری اطلاعات برای یک مستأجر یا گروه، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که موقعیت مکانی خود را به طور خودکار بروزرسانی کنند تا برقراری ارتباط با همکاران در زمان حضور در دفتر برایشان آسان‌ تر شود.

در نهایت، اپلیکیشن وان‌ نوت ویندوز در ماه نوامبر یک ویژگی چاپگر مجازی جدید دریافت خواهد کرد که با حالت چاپ محافظت‌ شده ویندوز (WPP) کار می‌کند.

این خلاصه‌ای بود از موارد جدید نقشۀ راه مایکروسافت 365 در هفتۀ گذشته.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50436 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/11 تعداد مشاهده: 261
سافت گذر