کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746566880 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317500 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

0patch پشتیبانی ویندوز 10 تا سال 2030 ادامه دارد

شرکت 0patch که وصله‌ های امنیتی کوچک و بدون مشکل ارائه می‌دهد، امروز اعلام کرد که قصد دارد حداقل تا پنج سال پس از پایان پشتیبانی رسمی، وصله‌ های امنیتی را برای ویندوز 10 ارائه دهد و به این ترتیب به کاربران این امکان را بدهد تا بدون ریسک امنیتی قابل توجه، از دستگاه‌ های فعلی خود استفاده کنند. در واقع، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پایان پشتیبانی از ویندوز 10 باعث موجی از ارتقاء کامپیوترهای شخصی شود.

 

0patch پشتیبانی ویندوز 10 تا سال 2030 ادامه دارد

 

0patch در ارائه بروزرسانی‌ های امنیتی برای محصولات قدیمی و بدون پشتیبانی، سابقه دارد. آن‌ ها هنوز برای ویندوز 7 و سرور 2008، محصولات مایکروسافت آفیس و موارد دیگر، وصله ارائه می‌دهند. از نظر فنی، 0patch هم اکنون در حال سرویس دهی به ویندوز 10 (به طور دقیق، شش نسخه از نسخه‌ های متوقف شده آن) است، اما کاربران می‌توانند به نسخه 22H2 بروزرسانی کنند و به‌ صورت رایگان از مایکروسافت بروزرسانی دریافت کنند. در اکتبر 2025، این امتیاز از بین می‌رود و آنجاست که 0patch وارد عمل می‌شود.

با 0patch، کاربران ویندوز 10 وصله‌ هایی را برای آسیب‌ پذیری‌ های امنیتی مهمی که پس از 14 اکتبر 2025 (زمانی که ویندوز 10 آخرین بروزرسانی رایگان خود را دریافت می‌کند) کشف می‌شوند، دریافت خواهند کرد. این وصله‌ ها، مجموعه‌ های کوچکی از دستورالعمل‌ های CPU هستند که به فرآیند های در حال اجرا در حافظه رایانه شما تزریق می‌شوند. این روش امکان وصله‌ گذاری سریع و آسان را بدون دست زدن به هیچ یک از فایل‌ های اصلی یا راه‌ اندازی مجدد سیستم فراهم می‌کند. همچنین 0patch می‌تواند در صورت بروز مشکل، تغییرات را به سرعت لغو کند.

مورد مهم: مشتریان ویندوز 10 که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند سیستم‌ های خود را پس از پایان عمر ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا دهند، دو گزینه دیگر خواهند داشت:

  1. برای برنامه امنیت توسعه‌ یافته‌ی مایکروسافت هزینه پرداخت کنند (سه ساله، برای کسب‌ و کارها و کاربران خانگی در دسترس است)
  2. هیچ کاری انجام ندهند و به سیستم‌ عامل بدون پشتیبانی و بدون بروزرسانی پایبند باشند.

مانند برنامه امنیت توسعه‌ یافته‌ی مایکروسافت، 0patch یک سرویس رایگان نیست. با این حال، این شرکت پشتیبانی بسیار طولانی‌ تر و مزایای اضافی مانند وصله‌ گذاری سریع‌ تر و کمتر مشکل‌ ساز (آسیب‌ پذیری DogWalk دو ماه زودتر از مایکروسافت برطرف شد)، رفع آسیب‌ پذیری‌ هایی که توسط سازندگان دست نخورده باقی مانده‌اند و وصله‌ هایی برای محصولات غیرمایکروسافت را ارائه می‌دهد.

0patch یک اشتراک سالانه است که برای افراد و کسب‌ و کارهای کوچک به ازای هر رایانه 24.95 یورو (حدود 27 دلار) هزینه دارد. همچنین یک سطح سازمانی برای سازمان‌های متوسط و بزرگ وجود دارد که به ازای هر دستگاه 34.95 یورو (حدود 37 دلار) هزینه دارد. مایکروسافت هنوز قیمت برنامه بروزرسانی‌ های امنیتی توسعه‌ یافته را برای کاربران خانگی اعلام نکرده است. برای اطلاع، برنامه ESU برای مشتریان تجاری، برای هر دستگاه در سال 61 دلار هزینه دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50439 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/11 تعداد مشاهده: 188
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر