کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746677448 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317514 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی مشکل دسترسی به پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده OneDrive

ماه گذشته، کاربران وجود یک مشکل در OneDrive را اطلاع دادند که در آن پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده ناگهان به میانبرهای اینترنتی تبدیل شدند. ما بررسی کردیم و متوجه شدیم که این مشکل به طور گسترده ای وجود دارد و بسیاری از کاربران در انجمن های مختلف در مورد این باگ شکایت کرده اند و مجبور به استفاده از راه حل های موقت شده اند.

 

بررسی مشکل دسترسی به پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده OneDrive

 

حالا در یکی از تاپیک های انجمن مایکروسافت، Mia.H، یک مدیر و نماینده مایکروسافت، با تأیید اینکه مایکروسافت در حال بررسی آن است، پاسخ داده است. این پاسخ کاملاً دقیق است و به خلاصه تأثیر، آخرین بروزرسانی و وضعیت فعلی می‌پردازد:

به نظر می رسد این یک مشکل شناخته شده است که در حال حاضر پوشه های به اشتراک گذاشته شده OneDrive را تحت تاثیر قرار می دهد. کاربران از مناطق مختلف همین مشکل را از حدود ژوئن 2024 گزارش کرده اند. ما نکات اصلی وضعیت فعلی خود را در این موضوع خلاصه کرده ایم، می توانید در صورت تمایل آنها را بررسی کنید:

 

1- خلاصه تأثیر:

بسیاری از مشتریان در سراسر جهان گزارش داده‌اند که پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده OneDrive آنها دیگر به عنوان پوشه‌ های فایل معمولی در File Explorer قابل دسترسی نیستند و در عوض به عنوان میانبرهای اینترنتی ظاهر می‌شوند. مشکلات گزارش شده عبارتند از:

  1. قابلیت مشاهده پوشه های به اشتراک گذاشته شده - کاربران می توانند پوشه های به اشتراک گذاشته شده را در یک مرورگر وب مشاهده کنند، اما این پوشه ها به عنوان فایل های پیوند (.URL) در File Explorer ظاهر می شوند که وب سایت OneDrive را باز می کنند به جای اینکه محتویات پوشه را نمایش دهند.
  2. مشکلات همگام سازی - پوشه های به اشتراک گذاشته شده به درستی با OneDrive روی دسکتاپ همگام سازی نمی شوند. تلاش برای افزودن این پوشه ها به "فایل های من" به جای پوشه های واقعی، میانبرهای اینترنتی ایجاد می کند.
  3. مشکلات دسترسی و همگام سازی - کاربران قادر به همگام سازی پوشه های به اشتراک گذاشته شده با دستگاه های محلی خود نیستند که منجر به اختلال در گردش کار و عدم امکان دسترسی به فایل ها به صورت آفلاین می شود.

 

2- آخرین بروزرسانی:

  1. این مشکل ممکن است به دلیل یک خطای داخلی باشد که بر همگام سازی و مدیریت داده ها در سرویس OneDrive تأثیر می گذارد. مایکروسافت این مشکل را تایید کرده و به طور فعال برای رفع آن تلاش می کند.
  2. تلاش‌ها برای بازگرداندن دسترسی مناسب به پوشه‌ های به اشتراک گذاشته‌ شده در حال انجام است. مراحل اولیه شامل بررسی علت اصلی مشکل و اجرای اصلاحاتی برای اطمینان از نمایش صحیح پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده به عنوان پوشه‌ های فایل در File Explorer است.
  3. تحلیل جامع برای تعیین علت دقیق مشکل در حال انجام است. یافته های اولیه احتمالاً یک پیکربندی اشتباه یا بروزرسانی اخیر را نشان می‌دهد که بر فرآیند های مدیریت و همگام‌ سازی پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده تأثیر می‌گذارد.

 

3- وضعیت فعلی:

  1. برخی از کاربران راه‌ حل‌ های موقتی مانند دسترسی مستقیم به پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده از طریق رابط وب OneDrive گزارش کرده‌اند.
  2. مهندسان داخلی مایکروسافت، سرویس را به دقت زیر نظر دارند و برای اطمینان از ثبات و همگام سازی مناسب پوشه های به اشتراک گذاشته شده، اصلاحاتی را اجرا می کنند.
  3. ما کاملاً از ناراحتی و اختلال ایجاد شده توسط این مشکل آگاه هستیم. تیم ما به طور فعال در حال رسیدگی به آن است و برای رفع آن در اسرع وقت تلاش می کند. ما هنوز در حال جمع آوری و نظارت بر بسیاری از موارد و رفتارهای رشته هستیم، بنابراین همیشه می توانیم هر بروز رسانی یا رفع جدیدی را که به وجود می آید دنبال کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50443 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/12 تعداد مشاهده: 103
سافت گذر