کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746677448 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317514 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جایگزین خطرناک برای ویندوز ۱۱ نسخه‌ی چینی بدون امنیت

ماه گذشته، حدود زمانی که مایکروسافت آپدیت‌ های سه‌شنبه‌ را برای ویندوز ۱۱ و ۱۰ برای ژوئن ۲۰۲۴ منتشر کرد، همچنین تصاویر نصب بروز شده‌ی ویندوز ۱۱ را با تعاریف جدید مدافع ویندوز منتشر کرد. در همین حال، علاقه‌ مندان به ویندوز همیشه به دنبال راه‌ هایی برای سرعت بخشیدن به رایانه‌ های شخصی یا اجرای آن‌ها روی سخت‌ افزارهای قدیمی‌ تر یا کند تر هستند و اغلب اوقات، راه انجام این کار حذف ویژگی‌ هایی مانند تله‌ متری یا محدود کردن برنامه‌ های پس‌ زمینه است. برنامه‌ های رسمی مایکروسافت مانند Edge نیز حذف می‌شوند و برنامه‌ های مهمی مانند امنیت ویندوز و مدافع ویندوز نیز حذف می‌شوند تا حد امکان فرآیند های پس‌ زمینه را از بین ببرند. اخیراً نسخه‌ی خاصی از ویندوز ۱۱ چین به صورت غیررسمی در اینترنت منتشر شده است که فاقد اج و سایر برنامه‌ های مایکروسافت و استور است،

 

جایگزین خطرناک برای ویندوز ۱۱ نسخه‌ی چینی بدون امنیت

 

اما این موضوع این مشکل را نیز به همراه دارد که این نسخه هیچ مدافعی ندارد، به این معنی که سیستمی که از آن استفاده می‌کند امن نخواهد بود.

این نسخه به صورت غیررسمی با استفاده از KMS38 توسط MASgrave فعال شده است. KMS38 یک روش فعال‌ سازی آفلاین است که با فریب دادن فایل GatherOSstate.EXE برای تمدید دوره‌ی فعال‌ سازی KMS (سرویس مدیریت کلید) تا ۱۹ ژانویه ۲۰۳۸ ساعت ۳:۱۴ صبح به وقت هماهنگ جهانی به جای ۱۸۰ روز کار می‌کند. اگر تعجب می‌کنید، باگ بزرگ Y2K38 مانع از رفتن به جلوتر می‌شود. GatherOSstate اساساً به تعیین اینکه آیا یک سیستم‌ عامل در وضعیت فعلی واجد شرایط ارتقا است یا خیر کمک می‌کند.

نسخه‌ی دولتی ویندوز ۱۱ مایکروسافت. نسخه‌ای که با حذف حداکثری تمام تله‌ متری و برنامه‌ های مایکروسافت و همچنین بدون محدودیت‌ های سخت‌ افزاری موجود در نسخه‌ی خرده فروشی بهینه‌ سازی شده است.

آخرین نسخه‌ی رسمی در دسترس نسخه‌ی دولتی ویندوز چین است که در سال ۲۰۱۷ برای ویندوز ۱۰ منتشر شد.

شما مطمئناً می‌توانید این نسخه را روی یک ماشین مجازی امتحان کنید، اما استفاده از آن روی یک کامپیوتر واقعی توصیه نمی‌شود. کاربرانی که می‌خواهند از یک نسخه‌ی رسمی توصیه‌ شده‌ی ویندوز استفاده کنند، بهتر است از نسخه‌ی IoT Enterprise LTSC ویندوز ۱۱ که در آوریل منتشر شد استفاده کنند و نیازمندی‌های سیستم نیز بسیار ساده‌ تر هستند و هیچ اجباری برای TPM 2.0 یا بوت امن وجود ندارد و این موضوع آن را برای کاربرانی که می‌خواهند روی سیستم‌ های واقعی خود استفاده کنند بسیار ایده‌ آل‌ تر می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50452 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/12 تعداد مشاهده: 164
سافت گذر