کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کد تخفیف آی اپس؛ راهکاری برای دور زدن تحریم اپل

کد تخفیف آی اپس؛ راهکاری برای دور زدن تحریم اپل

اگر سیستم عامل موبایل شما ios باشد حتماً با مشکلات مختلف نصب اپلیکیشن مواجه شده اید. اول از همه اینکه اپلیکیشن‌های ایرانی مانند برنامه‌های بانکی، تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و ... در اپ استور اپل وجود ندارند. در نتیجه دارندگان آیفون مجبور می‌شوند این برنامه‌‌های ضروری را از راه‌های دیگر که بعضاً امن نیستند دانلود کنند. علاوه بر این، به خاطر وجود تحریم‌ها کاربران ایرانی آی او اس برای نصب کردن برنامه‌های خارجی یا پرداخت اپلیکیشن‌های پولی با مشکل مواجه می‌شوند. از طرفی نمی‌توانند به راحتی اپل آیدی فعال کرده و برنامه را دانلود کنند و از طرف دیگر هم انجام پرداخت‌های دلاری از ایران ممکن نیست. آی اپس راهکاری برای تمام این مشکلات ارائه می‌کند. این اپ استور هم امن و مطمئن است و هم همه اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی را دارد. از طرفی کد تخفیف آی اپس میزان هزینه پرداختی شما برای تهیه اشتراک آی‌اپس و دانلود برنامه‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

آی اپس چیست؟

در یک کلام، آی اپس یک اپ استور ایرانی برای آیفون است. اگر در دانلود برنامه‌ برای موبایل یا آی پد خود با مشکلی مواجه شده اید یا امکان خرید اپل آیدی و تحمل دردسرهای خرید دلاری را ندارید آی اپس راهکاری مناسب برای شما است. کافیست آی اپس را روی موبایل خود نصب کرده و اشتراک آن را خریداری کنید تا هم به تمام اپلیکیشن‌های ایرانی دسترسی داشته باشید و هم بدون نیاز به اپل آیدی و گیفت کارت برنامه‌های مختلف اپ استور را دانلود کنید.

شاید پرداخت اشتراک آی اپس برای برخی افراد خوشایند نباشد و تصور کنند پرداخت این هزینه با پول دادن برای خرید برنامه‌های پولی آیفون یا فعالسازی اپل آیدی یکسان باشد. حقیقت این است که مبلغی که برای خرید اشتراک آی اپس پرداخت می‌کنید بسیار کمتر از هزینه‌ای است که در حالت عادی باید پرداخت می‌کردید. علاوه بر این، اگر کد تخفیف آی اپس را موقع خرید اشتراک به کار ببرید هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند که تهیه اشتراک آی اپس دسترسی رایگان شما به بازی و اپلیکیشن‌های پولی آیفون را هم فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که استفاده از اینترنت در آی اپس هم نیم بها است.

چطور اشتراک آی اپس را با تخفیف تهیه کنیم؟

نصب آی اپس و خرید اشتراک آن بسیار ساده است. کافیست برنامه را مانند هر اپ دیگری روی آیفون خود نصب کرده و سپس از طریق سایت یا همان اپلیکیشن اشتراک آن را هم خریداری کنید. پس از تهیه اشتراک، امکان نصب برنامه‌ها به صورت ادهاک برای شما فعال می‌شود. تا زمانی که اشتراکتان فعال باشد هم بدون هیچ مشکلی می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید را دانلود کرده یا اپ‌های قبلی خود را به روز رسانی کنید. این اشتراک‌ها یه صورت یک، سه و شش ماهه قابل خریداری بوده و با گارانتی فعالسازی مجدد ارائه می‌شوند. کد تخفیف رایگان هم هزینه شما را تا حد امکان کاهش می‌دهد.

مدت زمان اشتراک

قیمت اشتراک آی اپس

کد تخفیف

آی اپس

میزان تخفیف

قیمت اشتراک آی اپس با تخفیف

شرایط اعمال کد تخفیف

3 ماه

319 هزار تومان

ioffch335

35 هزار تومان

284 هزار تومان

مناسب خرید اول یا غیر اول

6 ماه

459 هزار تومان

ioffch615

70 هزار تومان

389 هزار تومان

مناسب خرید اول یا غیر اول

مزایای آی اپس

همانطور که توضیح دادیم آی اپس می‌تواند نصب و خرید اپلیکیشن را برای کاربران آی او اس بسیار ساده تر کند. مهم ترین مزیت‌های آی‌اپس به شکل زیر خلاصه می‌شوند.

  • دانلود رایگان برنامه‌های ایرانی
  • دانلود رایگان برنامه‌های پولی خارجی
  • بدون نیاز به اپل آیدی و گیفت کارت
  • بدون نیاز به پرداخت دلاری
  • تنوع بالای تمام برنامه‌های ios
  • پشتیبانی همیشگی از 9 صبح تا 12 شب
  • محاسبه اینترنت به صورت نیم بها
  • امکان تمدید اشتراک بدون از دست رفتن دسترسی‌های قبلی اکانت
  • امکان فروش راحت برنامه‌ها برای توسعه دهندگان داخلی

سیب اپ دیگر جایگزین اپ استور

کد تخفیف سیب اپ برای دانلود رایگان

یکی دیگر از اپ استورهای ایرانی برای خرید اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد، سیب اپ است. در این اپلیکیشن هم می‌توانید برنامه‌های ایرانی مشمول تحریم و اپلیکیشن‌های خارجی رایگان و پولی را دانلود و نصب کنید. یکی از مزیت‌های سیب اپ، دسته بندی‌های منظم آن برای انواع بازی، برنامه‌های کاربردی، موسیقی، هنری و ... است. دریافت به روز رسانی‌ها و امکان دانلود جدیدترین برنامه‌ها هم از امکانات سیب اپ است. پشتیبانی قوی نیز همواره برای رفع مشکلات در کنار شما است.

در سیب اپ هم با خرید یک اشتراک، به تمام برنامه‌های آیفون دسترسی خواهید داشت. با پرداخت این حق اشتراک، میلیون‌ها برنامه جدید و کاربردی آی او اس در اختیار شما است. اسپاتیفای، دولینگو، آپ، اینشات، بلوبانک، پیکس آرت، اسنپ و بازی‌های پابجی، نید فور اسپید، کلش، کال آف دیوتی و ... از جمله برنامه‌های موجود در سیب اپ هستند. با کد تخفیف سیب اپ هزینه‌ای که برای خرید یا تمدید اشتراک سیب اپ پرداخت می‌کنید بسیار کمتر از هزینه‌های احتمالی برای خرید جداگانه برنامه‌های مختلف خواهد شد. مدت زمان این اشتراک را هم می‌توانید از یک ماه تا یکسال انتخاب کنید.

کد تخفیف ایرانیکارت برای خریدهای دلاری

خرید گیفت کارت اپل با ایرانیکارت

وجود اپلیکیشن‌ها و راهکاری مختلف دست همه افراد را برای انتخاب باز می‌گذارد تا به هر شیوه‌ای که دوست دارند از تکنولوژی‌های اطراف خود بهترین استفاده را ببرند. اگر آیفون دارید و به هر دلیلی نمی‌خواهید از اپ استور‌های آی اپس و سیب اپ استفاده کنید، می‌توانید اپل آیدی تهیه کرده و اپلیکشن‌های مورد نیاز خود را از اپ استور اپل دانلود کرده یا خریداری کنید. البته، بدیهی است که به دلیل وجود تحریم‌های بانکی، امکان خرید دلاری مستقیم از داخل ایران وجود ندارد. یکی از بهترین روش‌ها برای دور زدن این دست از تحریم‌ها، ایرانیکارت است.

ایرانیکارت راهکاری برای باز کردن حساب پی‌پال، دریافت مستر کارت، ویزا کارت و ... است. خرید این کارت‌ها امکان پرداخت دلاری را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌‌توانید از طریق ایرانیکارت برای خرید اکانت‌های مختلف یا تهیه گیفت کارت اپل هم اقدام کنید. به این ترتیب می‌توانید کارهای نصب و خرید اپلیکیشن را خودتان انجام دهید. ایرانیکارت برای خدمات خود از شما کارمزد می‌گیرد. البته، اگر کد تخفیف ایرانیکارت را به کار ببرید مبلغی که پرداخت می‌کنید کمتر خواهد شد. خرید و دریافت گیفت کارت اپل به سرعت انجام می‌شود و کافیست پس از خرید آن را اسکن کرده یا کد آن را وارد کنید تا موجودی حساب اپ استور شما شارژ شده و با آن اپلیکیشن‌های مختلف را خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50453 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/04/13 تعداد مشاهده: 90
کلید واژه ها:
سافت گذر