کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317533 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیمز مایکروسافت برای استفاده‌ی شخصی به ویندوز، مک و وب رسید

مایکروسافت تیمز یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های ارتباطی و همکاری سازمانی است. چند سال پیش، مایکروسافت تیمز را برای مصرف‌ کنندگان عمومی و استفاده‌ی شخصی در دسترس قرار داد. با یک حساب مایکروسافت رایگان، می‌توانید از Teams برای مصارف شخصی استفاده کنید. طی چند سال گذشته، مایکروسافت حتی ویژگی‌ هایی مانند «جوامع» (Communities) را اضافه کرده است که فقط برای کاربران شخصی Teams در نظر گرفته شده‌اند.

 

تیمز مایکروسافت برای استفاده‌ی شخصی به ویندوز، مک و وب رسید

 

تا همین اواخر، تجربه‌ی جدید Teams روی مک، ویندوز ۱۰ و وب، تنها از حساب‌ های سازمانی پشتیبانی می‌کرد. مایکروسافت بر اساس بازخورد کاربران، حالا پشتیبانی از حساب‌ های شخصی را به این پلتفرم‌ها اضافه کرده است. اپلیکیشن جدید مایکروسافت تیمز روی ویندوز ۱۱ از قبل از تمام انواع حساب‌ها پشتیبانی می‌کند. با این پشتیبانی گسترده، اپلیکیشن جدید Teams را می‌توان برای حساب‌ های شخصی، کاری و مدرسه‌ای روی تمام پلتفرم‌ها استفاده کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، اپلیکیشن جدید Teams روی ویندوز ۱۰، مک و وب به شما امکان دسترسی به «جوامع» را می‌دهد. جوامع مانند گروه‌های فیسبوک هستند که اعضای آن می‌توانند بحث و گفتگو داشته باشند، فایل و عکس به اشتراک بگذارند، در تماس‌های ویدیویی شرکت کنند، رویداد برنامه‌ ریزی کنند و کارهای بیشتری انجام دهند. Teams از جوامع عمومی و خصوصی پشتیبانی می‌کند.

وقتی از یک حساب شخصی در Teams استفاده می‌کنید، می‌توانید جلساتی (تا ۶۰ دقیقه و ۱۰۰ شرکت‌کننده) با هر کسی ایجاد کنید. اگر چندین حساب وارد شده دارید، می‌توانید هنگام پیوستن به جلسه، حساب Teams مورد نظر خود را برای شرکت انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بدون نیاز به ورود به سیستم، به عنوان مهمان وارد یک جلسه شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50455 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/13 تعداد مشاهده: 115
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر