کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317527 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازگشت xp-AntiSpy با نام جدید xd-AntiSpy برای ویندوز 10 و 11

در زمان ویندوز XP، یک ابزار جانبی به نام xp-AntiSpy به کاربران اجازه می‌داد تا ویژگی‌ های خاصی را در سیستم‌ عامل غیرفعال کنند.ما قبلا این نرم‌ افزار را در بخش معرفی نرم‌ افزار پوشش می‌دادیم. این برنامه به تنظیمات حریم شخصی مانند تله‌ متری، سرویس‌ ها، برنامه‌ های راه‌ انداز و موارد دیگر امکان شخصی‌ سازی می‌داد و به نوعی به عنوان یک ضد جاسوس‌ افزار عمل می‌کرد.

آخرین نسخه این نرم‌افزار در دسامبر ۲۰۱۵ به عنوان یک نسخه بتا منتشر شد که در آن زمان از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کرد.

 

بازگشت xp-AntiSpy با نام جدید xd-AntiSpy برای ویندوز 10 و 11

 

حالا یک ابزار جدید بر اساس xp-AntiSpy در دسترس است که xd-Antispy نام دارد و توسط کاربر گیت‌ هاب Belim توسعه داده شده است. او همچنین توسعه‌ دهنده‌ی برنامه‌ی محبوب دیگری به نام Winpilot برای ویندوز است. او می‌گوید که "xp" در نام این ابزار با "xd" جایگزین شده است که به معنی "دفاع پیشرفته" (eXtreme Defense) است.

کاملا مشابه برنامه اصلی، xd-Antispy نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا «جاسوس‌ افزار» و برنامه‌ های ناخواسته مانند تبلیغات، برخی از ویژگی‌ های مایکروسافت اج، تله‌ متری و موارد دیگر را غیرفعال کنند. یادداشت‌های انتشار برای دو نسخه بتا و نسخه پایدار جدید در زیر آمده است:

 

xd-Antispy 4.0-3-prev

آخرین نسخه پایدار XP-Antispy، نسخه ۳.۹۸-۲ بود. من حالا با نسخه ۴.۰ کارم را ادامه می‌دهم (هرچند این اولین نسخه عمومی منتشر شده‌ی این برنامه است). در این نسخه، قابلیت‌ های بیشتری برای وارد و خارج کردن پروفایل‌ها فعال کرده‌ام و همچنین قابلیت افزونه‌ها را برای تفسیر کد پاورشل در کنار کد دسته‌ای (Batch) گسترش داده‌ام. نسخه ادمین شامل قابلیت‌ های پیشرفته‌ی وارد و خارج کردن، پشتیبانی از افزونه‌ها بدون تولید خودکار افزونه با هوش مصنوعی و غیره می‌شود.

 

xd-AntiSpy 4.0-4b نسخه پایدار جدید

آخرین نسخه پایدار XP-Antispy، نسخه ۳.۹۸-۲ بود. من حالا با نسخه ۴.۰ کارم را ادامه می‌دهم (هرچند این اولین نسخه عمومی منتشر شده‌ی این برنامه است). این ابزار کوچک حالا وارد فاز پایدار شده است. تمام ویژگی‌ های نسخه قدیمی C++ را به زبان C# بازنویسی کرده‌ام. اگر چیزی از XP-Antispy کلاسیک را کم دارید، می‌توانید درخواست ویژگی ارسال کنید. فقط یک نکته: من روی بومی‌ سازی کار کرده‌ام و ترجمه‌ها را در نسخه‌ های آینده ارائه خواهم داد. ظاهر نوستالژیک XD-AntiSpy شما را گول نزند، این عمدی است! این ظاهر با ویژگی‌ های هوشمند ترکیب شده است. و نگران نباشید، Clippy از Winpilot دیگر اینجا مزاحم شما نخواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50456 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/13 تعداد مشاهده: 26
سافت گذر