کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید مایکروسافت اج برای رفع باگ‌ ها و بهبود عملکرد

مایکروسافت نسخه ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۸۷ را برای کانال باثبات (Stable Channel) منتشر کرده است تا باگ ای که باعث ایجاد خرابی مرورگر هنگام حذف موارد علاقه‌ مندی در پروفایل‌ های داخلی شرکت‌ها (on-premises) می‌شد را برطرف کند.

 

بروزرسانی جدید مایکروسافت اج برای رفع باگ‌ ها و بهبود عملکرد

 

در اینجا لیست تغییرات این بروزرسانی آمده است:

  1. نسخه ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۸۷: ۲ تیر ۱۴۰۳
    1. رفع باگ‌ های مختلف و بهبود عملکرد مرورگر
    2. بهبود پایداری مرورگر
    3. رفع مشکل خرابی که هنگام حذف یک مورد علاقه‌ مندی توسط کاربرانی که همگام‌ سازی داخلی شرکت را دارند رخ می‌داد.

این بروزرسانی بعد از بروزرسانی‌ای منتشر می‌شود که چند روز پیش ارائه شد و در آن، مایکروسافت باگ دیگری را که باعث ایجاد خرابی هنگام کار با لیست‌ های کشویی بزرگ می‌شد، برطرف کرده بود. آن بروزرسانی همچنین مشکلات چاپ را رفع کرد و چندین آسیب‌ پذیری امنیتی را وصله نمود

علاوه بر بروزرسانی نسخه دسکتاپ مایکروسافت اج، این شرکت یک بروزرسانی جزئی برای اج روی سیستم‌ عامل‌ های iOS و اندروید منتشر کرده است. متأسفانه، لیست تغییرات این بروزرسانی موارد زیادی را شامل نمی‌شود:

  1. نسخه ۱۲۶.۰.۲۵۹۲.۸۶ (اندروید و iOS): ۲ تیر ۱۴۰۳
    1. رفع باگ‌ های مختلف و بهبود عملکرد مرورگر

در نهایت، یک بروزرسانی برای کاربران «پیش‌ نمایش مایکروسافت اج» (Edge Insiders) در کانال بتا وجود دارد. این بروزرسانی نیز مانند بروزرسانی موبایل برای کانال باثبات، تنها باگ‌ های مختلف را رفع کرده و عملکرد مرورگر را بهبود می‌بخشد.

برای کاربرانی که با مایکروسافت اج آشنایی ندارند، باید گفت که این مرورگر به‌ صورت خودکار در پس‌ زمینه بروزرسانی می‌شود و هنگام راه‌ اندازی مجدد مرورگر، آخرین وصله‌ها اعمال می‌شوند. با این حال، شما همیشه می‌توانید با رفتن به مسیر edge://settings/help و راه‌ اندازی مجدد Edge، این فرایند را سرعت بخشید. اگر از مایکروسافت اج روی موبایل استفاده می‌کنید، می‌توانید آخرین نسخه را از اپ‌ استور و گوگل پلی استور دریافت کنید.

در حال حاضر، مایکروسافت اج دومین مرورگر محبوب جهان است. طبق آخرین یافته‌ های Statcounter، اج سهم ۱۳.۳۶ درصدی از بازار مرورگرهای دسکتاپ را در اختیار دارد. در بخش موبایل، اوضاع برای اج چندان مساعد نیست و تنها ۰.۳۸ درصد از بازار را در اختیار دارد که در این بخش مرورگرهای کروم و سافاری پیشتاز هستند.

 

دانلود مرورگر Microoft Edge

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50460 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/13 تعداد مشاهده: 1175
سافت گذر