کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

PowerToys New+ ابزاری برای ایجاد فایل‌ ها و پوشه‌ های سفارشی در ویندوز

زیبایی PowerToys، یکی از برنامه های مورد علاقه ما برای ویندوز، این است که هر علاقه‌مند با مهارت کافی می‌تواند به لیست دائما در حال رشد ماژول‌ها و ابزارهای کاربردی آن کمک کند. PowerToys اخیراً برخی موارد پیشرفته هوش مصنوعی را دریافت کرده است و اکنون یک ابزار جالب دیگر در حال کار است.

این ابزار که "PowerToys New+" نامیده می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که قالب‌ های سفارشی برای ایجاد فایل‌ ها و پوشه‌ ها تنظیم کنند. این ماژول یک آیتم "New+" را در منوی زمینه قرار می دهد تا به کاربران دسترسی سریع به قالب های خود مانند "پوشه برای اسناد"، "درخواست شغل جدید"، "پروژه دسته ای ویندوز برای پردازش فایل"، "لیست کارهای روزانه" و موارد دیگر بدهد. هر قالب یک نماد اختصاصی خواهد داشت که به تمایز آن از سایر قالب ها کمک می کند.

 

PowerToys New+ ابزاری برای ایجاد فایل‌ ها و پوشه‌ های سفارشی در ویندوز

 

این ابزار برای چه کسانی ساخته شده است؟

بر اساس گفته های توسعه دهنده، این ابزار برای کاربران حرفه ای ویندوز، توسعه دهندگان و همچنین کاربران عادی که اغلب فایل ها یا پوشه هایی را ایجاد می کنند که حاوی محتوای مشابه هستند، مانند پروژه های توسعه VS Code، درخواست های شغلی و نامه های پوششی، اسکریپت ها و غیره، کاربردی است.

"New+" برای PowerToys با هدف رفع مشکل منوی زمینه بحث برانگیز ویندوز 11 و زیر منوی "New" ضعیف آن ساخته شده است، جایی که کاربران نمی توانند لیست موارد موجود را سفارشی کنند، نمی توانند چندین نسخه برای یک نوع شیء یا قالب پوشه های مختلف ایجاد کنند. البته راه‌ هایی برای دور زدن این محدودیت‌ ها وجود دارد، اما با PowerToys New+، کارها بسیار آسان‌ تر و راحت‌ تر انجام می‌شود.

 

اهداف توسعه دهنده برای New+ چیست؟

توسعه دهنده ماژول New+ می خواهد پروژه اش قادر به جایگزینی زیر منوی "New" اصلی باشد، از بیش از 20 قالب پشتیبانی کند، یک راهنما برای ایجاد قالب ارائه دهد، قالب ها را بین دستگاه ها همگام سازی کند و حتی یک بازار برای انواع ساخته شده توسط مشتری ارائه دهد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان در دسترس بودن اولین نسخه از ماژول New+ برای آزمایش (در صورت وجود) وجود ندارد. شما می توانید روند توسعه آن را در مخزن GitHub PowerToys دنبال کنید. همچنین یک سند مفصل وجود دارد که به طور کامل این پروژه را توضیح می دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50464 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/16 تعداد مشاهده: 863
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر