کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317564 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران می‌توانند حساب‌ های خود را از برنامه Contacts حذف کنند

به نظر می رسد گوگل روی قابلیت جدیدی کار می کند که به کاربران امکان می دهد راحت تر حساب های کاربری مرتبط را از برنامه Google Contacts حذف کنند. همچنین، گوگل در حال کار بر روی تغییر رابط کاربری برای صفحه مخاطبین است که دسترسی به چند تنظیمات را سریعتر می کند.

 

کاربران می‌توانند حساب‌ های خود را از برنامه Contacts حذف کنند

 

طبق گفته یک پست بررسی فنی APK توسط Android Authority، این ویژگی جدید در آخرین نسخه بتا اندروید برنامه Google Contacts، نسخه 4.35، مشاهده شده است. با فعال کردن این قابلیت، گزینه استفاده از برنامه Google Contacts بدون حساب کاربری نمایش داده می شود. این گزینه زمانی که روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ برنامه Contacts ضربه بزنید، ظاهر می شود.

با انتخاب گزینه جدید، یک اخطار جدید باز می شود که موارد زیر را بیان می کند:

استفاده بدون حساب کاربری • X مخاطب از این دستگاه حذف خواهد شد و همگام سازی مخاطبین Google Contacts خاموش می شود. • شما می توانید حساب های کاربری گوگل خود را در هر زمان دوباره همگام سازی کنید و مخاطبین شما همچنان در contacts.google.com در دسترس خواهند بود.

این بدان معناست که مخاطبین همگام سازی شده قبلی در حساب کاربری گوگل که قبلا متصل شده است در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، با استفاده از حساب کاربری گوگل در برنامه Contacts می توانید مخاطبین خود را دوباره روی دستگاه دریافت کنید.

غیرفعال کردن همگام سازی مخاطبین Google در تنظیمات حساب کاربری Google شما می تواند به همان نتیجه برسد. با این حال، این فرآیند ساده نیست، اما منوی جدید در برنامه Google Contacts آن را بسیار آسان تر می کند و به شما امکان می دهد از برنامه Contacts بدون اتصال حساب کاربری Google خود استفاده کنید.

تغییر دیگری که در آخرین نسخه بتا اندروید برنامه Google Contacts مشاهده شده است، تغییر رابط کاربری است. این کار دسترسی به برخی از گزینه های درون برنامه را سریعتر می کند. در نسخه فعلی برنامه، گزینه های به اشتراک گذاری مخاطب، افزودن به صفحه اصلی، حذف و انتقال به حساب دیگری در منوی سه نقطه در صفحه مخاطب پنهان شده اند.

طبق تغییر جدید رابط کاربری، گوگل قصد دارد تمام این عملکردهای مهم را در کنار گزینه‌های یادآورنده، مسدود کردن شماره‌ها و هدایت به صندوق صوتی به پایین صفحه مخاطبین منتقل کند. در حال حاضر، ویژگی های ذکر شده در حال توسعه هستند و برای همه کاربران در دسترس نیستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50468 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/16 تعداد مشاهده: 25
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر