کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317575 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

متا محدودیت‌ های فضایی را در هدست Quest 3 حذف کرد

هدست‌ های واقعیت مجازی مدرن، مانند متا Quest 3، شما را ملزم می‌کنند تا یک منطقه بازی را درون محدوده‌ های مشخص‌ شده راه‌ اندازی کنید. تا کنون، اکثر برنامه‌ های واقعیت ترکیبی (MR) با وجود فناوری Passthrough که به کاربران امکان می‌دهد محیط اطراف خود را ببینند، همچنان تحت محدودیت‌ های این مرزها قرار داشتند. اما شرکت Meta بالاخره با آخرین بروزرسانی Meta XR Core SDK به توسعه‌ دهندگان اجازه داده است تا این محدودیت را خاموش کنند.

 

متا محدودیت‌ های فضایی را در هدست Quest 3 حذف کرد

 

این محدوده‌ ها برای انجام بازی‌ های VR یا استفاده از برنامه‌ های VR بسیار مهم هستند. هدست‌ ها زمانی که به محدوده مرزها نزدیک می‌شوید، به شما هشدار می‌دهند تا به طور تصادفی به دیوار برخورد نکنید یا یک گلدان گران‌ قیمت را از روی قفسه نیندازید. اما داشتن این محدودیت‌ ها برای بازی‌ ها و برنامه‌ های MR هرگز منطقی نبوده است.

هدست Quest 3 با فناوری Passthrough فوق‌ العاده، آن را به یک هدست MR عالی تبدیل می‌کند. با نسخه ۶۶ از Meta XR Core SDK، که یک ابزار توسعه نرم‌ افزاری ضروری برای ساخت برنامه‌ های Quest است، توسعه‌ دهندگان می‌توانند از این محدودیت‌ ها عبور کنند. با این حال، برای انجام این کار، برنامه باید از Passthrough برای نمایش یک فید زنده از محیط اطراف به کاربر استفاده کند. اگر در هر زمانی برنامه به VR تغییر کند، محدودیت‌ ها بلافاصله اعمال خواهند شد.

«نمایشگر مرز تنها زمانی می‌تواند غیرفعال شود که یک لایه Passthrough ارائه شود.» — یادداشت‌ های انتشار Meta، XR Core SDK نسخه ۶۶، ژوئن ۲۰۲۴

حذف این محدودیت باید به توسعه‌ دهندگان کمک کند تا تجربیات MR بسیار جذاب‌ تری ایجاد کنند. واقعیت ترکیبی بسیار جذاب است زیرا از فضایی که از قبل وجود دارد و اغلب آشناست (معمولاً خانه شما) استفاده می‌کند. بدون محدودیت‌ ها، کاربران می‌توانند به راحتی و در مقیاس بزرگ‌ تری وارد تجربیات MR شوند، بدون اینکه نیاز به دستکاری تنظیمات داشته باشند.

همچنین منطقی است که Meta در حال بهبود واقعیت ترکیبی است. این شرکت سرمایه‌ گذاری زیادی روی تبدیل آن به آینده محاسبات انجام داده است. از عینک‌ های هوشمند AR مبتنی بر هوش مصنوعی گرفته تا آخرین بروزرسانی Quest که بهره‌ وری MR را بهبود می‌بخشد، Meta متعهد به دنیای واقعیت ترکیبی است.

Meta در حال حاضر برخی از بهترین هدست‌ های VR موجود در بازار را تولید می‌کند. اما فکر می‌کنم می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این شرکت قصد دارد لیست بهترین عینک‌های AR ما را نیز تحت سلطه خود درآورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50473 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/17 تعداد مشاهده: 26
سافت گذر