کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317575 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوشتن نظر در جستجوی گوگل در اندروید آسان‌ تر می‌شود

ما امروزه بیشتر و بیشتر برای جستجو و حل انواع مشکلات به هوش مصنوعی وابسته هستیم. با این حال، نظر انسان هنوز مهم است و بهترین راه برای دریافت ورودی قابل اعتماد است. از پاییز گذشته، گوگل در حال آزمایش برای ارائه لمس انسانی‌ تر به افراد با Notes بوده است - نظری در مورد نتایج جستجوی فرد که کاربران دیگر می‌توانند آن را ببینند.

 

نوشتن نظر در جستجوی گوگل در اندروید آسان‌ تر می‌شود

 

حالا، تیم Android Authority کمی در کدها کنجکاوی کرده اند و کشف کرده اند که گوگل در حال کار بر روی آسان‌ تر کردن ارسال یادداشت برای برنامه اندروید خود است.

در حال حاضر، Notes in Search یک ویژگی اختیاری است که بخشی از Search Labs است و در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده و هند در دسترس است. کد موجود در نسخه 15.26.34 برنامه Google برای اندروید نشان می دهد که گوگل ممکن است به شما اجازه دهد بدون نیاز به انتخاب تم، نظر خود را در مورد نتایج جستجو به سرعت به اشتراک بگذارید (انتخاب تم تا کنون هنگام ارسال یادداشت بسیار مهم به نظر می رسید، گویی ظاهر مهمتر از محتوا است).

با این تغییر جدید (که هنوز در حال انجام است)، گوگل به شما گزینه هایی برای انتخاب تم می دهد، اما همچنین می توانید با پیوست کردن یک تصویر، به سرعت پس زمینه ای برای یادداشت خود تنظیم کنید. این تغییر هنوز به صورت عمومی ارائه نشده است، اما به احتمال زیاد به زودی در دسترس خواهد بود. حداقل برای کاربرانی که به هر حال به Notes دسترسی دارند.

من شخصا فکر می کنم این ویژگی فوق العاده مفید است و فقط آرزو می کنم برای افراد بیشتری در دسترس باشد. با این حال، شاید گوگل قبل از اینکه به صورت جهانی در دسترس قرار گیرد، به زمان برای اصلاح آن نیاز داشته باشد. به هر حال، این در واقع چیز خوبی خواهد بود، بنابراین ما همیشه مجبور نیستیم برای دریافت بازخورد در مورد چیزی به هوش مصنوعی متکی باشیم. داشتن نوعی بررسی شخص دیگر در نتایج جستجو در واقع چیز مفیدی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50474 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/17 تعداد مشاهده: 24
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر