کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317575 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه Glow با رابط کاربری جدید، پشتیبانی از زبان های بیشتر و ابزار های پیشرفته

گلو (Glow) نرم افزاری است که گزارش های دقیقی در مورد تمام قطعات سخت افزاری موجود در کامپیوتر شما ارائه می دهد و در زمان شما برای پیدا کردن مشخصات CPU، مادربرد، رم، کارت گرافیک و سایر موارد صرفه جویی می کند. با گلو، تمام این اطلاعات به راحتی در یک رابط کاربری زیبا نمایش داده می شوند و به شما امکان می دهند تا به راحتی به جزئیات جامع سخت افزار سیستم خود دسترسی پیدا کرده و آنها را بررسی کنید.

 

برنامه Glow با رابط کاربری جدید، پشتیبانی از زبان های بیشتر و ابزار های پیشرفته

 

گلو اطلاعات دقیقی در مورد جنبه های مختلف سیستم از جمله سیستم عامل، مادربرد، پردازنده، حافظه، کارت گرافیک، ذخیره سازی، شبکه، باتری، درایورها و سرویس ها ارائه می دهد. قالب سازماندهی شده دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز را تضمین می کند. شما می توانید تمام داده های جمع آوری شده را به یک فایل متنی ساده صادر کنید تا به اشتراک گذاری آنها با دیگران برای عیب یابی آسان شود.

نیازی به نصب نیست. فقط آرشیو را از حالت فشرده خارج کنید، فایل اجرایی را اجرا کنید و به اطلاعات مربوط به رایانه دسترسی پیدا کنید. گلو روی نسخه های 64 بیتی ویندوز 11 و 10 اجرا می شود.

 

تغییرات گلو:

  1. تم تاریک بازطراحی شده است!
  2. آیکون های رابط کاربری گلو بازسازی شده اند!
  3. رابط کاربری گلو با برابر کردن حاشیه های داخلی با فاصله داخلی بازطراحی شده است!
  4. پشتیبانی از زبان پرتغالی اضافه شد.
  5. پشتیبانی از زبان چینی اضافه شد.
  6. ویژگی حالت پنهان کردن دوباره برنامه ریزی شده است. به جای اینکه به تعداد ستاره های ویژگی پنهان شده نمایش دهد، اکنون به طور تصادفی بین 10 تا 24 کاراکتر نشان می دهد.
  7. ابزار تست رم (RAM Benchmark Tool) به بخش ابزارها اضافه شده است. این ابزار به طور ویژه برای تشخیص مشکلاتی که ممکن است در حالت عملکرد کامل با استفاده از تقریبا 100 درصد حافظه شما رخ دهد برنامه ریزی شده است. کلید میانبر آن CTRL + R است.
  8. ابزار دسترسی سریع (Quick Access Tool) از نسخه های بسیار قدیمی گلو به بخش ابزارها اضافه شده است! با این ابزار می توانید به راحتی به تنظیمات پیچیده در سیستم عامل خود دسترسی پیدا کنید. این ابزار برای سیستم های ویندوز 10 و 11 طراحی شده است. کلید میانبر آن CTRL + I است.
  9. ابزار تست پیکسل مرده مانیتور بهبود یافته است. اکنون، اگر دکمه سمت چپ ماوس را فشار دهید، رنگ بلافاصله تغییر می کند. اگر کلید Space روی صفحه کلید را فشار دهید، روی رنگ فعال فعلی متوقف می شود. اگر دوباره Space را فشار دهید، از جایی که متوقف شده اید ادامه می یابد.
  10. طراحی منوی سمت چپ بازطراحی شده است. اکنون نمادهای منوی سمت چپ مینیمالیستی تر هستند و ارتفاع دکمه ها کمتر است.
  11. طراحی منوی بالا بازطراحی شده است. ارتفاع آن اکنون مینیمالیستی تر است و آیتم های موجود در آن پاسخگوتر هستند.
  12. امکان نمایش کلید مجوز ویندوز در بخش سیستم عامل اضافه شده است. دکمه اضافی برای کپی کردن کلید مجوز ویندوز اضافه شده است.
  13. ویژگی نسخه .NET Framework به بخش سیستم عامل اضافه شده است. این نسخه، آخرین نسخه .NET Framework نصب شده روی سیستم عامل شما را نشان می دهد. .NET Framework از تمام نسخه های 4.5 و بالاتر پشتیبانی می کند.
  14. الگوریتم فشرده سازی فایل های صفحه آبی مرگ (Blue Screen of Death - BSoD) به ZIP در بخش سیستم عامل بازنویسی شده است. اکنون بسیار سریعتر و کاربردی تر است. علاوه بر این، میزان استفاده از رم این ویژگی تقریبا ناچیز است.
  15. قابلیت ذخیره فایل های صفحه آبی مرگ (Blue Screen of Death - BSoD) به ZIP در بخش سیستم عامل بهبود یافته است. اکنون فایل حاصل را روی دسکتاپ ذخیره می کند.
  16. هنگامی که فرآیند فشرده سازی فایل های صفحه آبی مرگ (Blue Screen of Death - BSoD) در بخش سیستم عامل به ZIP شروع می شود، اکنون وضعیت فرآیند را در نوار عنوان نشان می دهد.
  17. در بخش حافظه، نوار نشان دهنده استفاده پویا از رم مانند بخش باتری اضافه شده است.
  18. ویژگی رنگ های ارائه شده (Colors Offered) به بخش کارت نمایش (Display Card) اضافه شده است. این ویژگی تعداد کل رنگ هایی را که کارت گرافیک انتخاب شده در اختیار مانیتور قرار می دهد، نشان می دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50475 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/17 تعداد مشاهده: 28
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر