کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747288517 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317595 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید برای برنامه های مایکروسافت 365 در جولای و آگوست

تعطیلات در آمریکا باعث شد تا بروز رسانی وب سایت نقشه راه مایکروسافت 365 در هفته گذشته از حد معمول کوچکتر باشد. با این حال، همچنان چندین مورد جدید برای افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد بروز رسانی های آینده برنامه های بهره وری مایکروسافت داشته باشند، در سایت وجود داشت.

 

آپدیت جدید برای برنامه های مایکروسافت 365 در جولای و آگوست

 

در ماه آگوست، برنامه جدید Outlook برای ویندوز و Outlook برای وب، بروز رسانی را دریافت خواهند کرد که به کاربران امکان می دهد سریع تر به یک پوشه دسترسی پیدا کنند:

حالا زمانی که روی پنل پوشه تمرکز کرده اید، می توانید با فشار دادن CTRL + Y به سرعت به یک پوشه بروید. به سادگی برای جابجایی تمرکز به طور مستقیم به آن پوشه، حرف اول نام پوشه را فشار دهید.

اگر از نسخه مکینتاش Outlook استفاده می کنید، نقشه راه به یک بروز رسانی آینده برای وارد کردن نوع خاصی از فایل در برنامه اشاره می کند:

این ویژگی، پشتیبانی از وارد کردن فایل‌ های PST به Outlook برای Mac را اضافه می‌کند. پشتیبانی از فایل‌ های داده OLM شامل وارد کردن و صادر کردن داده‌ها خواهد بود. متأسفانه، نقشه راه می‌گوید که این ویژگی Outlook مک در فوریه ۲۰۲۵ وارد پیش نمایش عمومی می‌شود و پس از آن در مارس ۲۰۲۵ به طور کامل منتشر می‌شود.

تمام کاربران مایکروسافت تیمز در ماه آگوست یک ویژگی جدید دریافت خواهند کرد:

اکنون، برگزارکنندگان جلسه می‌توانند لیست اتاق‌ های فرعی را برای همه شرکت‌ کنندگان در جلسه قابل مشاهده کنند و به آنها اجازه دهند اتاق مورد نظر خود را برای پیوستن انتخاب کنند. فعال کردن این تنظیم در اتاق‌ های فرعی به شرکت‌ کنندگان اجازه می‌دهد تا آزادانه از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت کنند و هماهنگی اتاق‌ های فرعی را برای برگزارکنندگان و شرکت‌ کنندگان در جلسه ساده‌ تر می‌کند.

اگر به صورت ناشناس از طریق مرورگر کروم گوگل به جلسه مایکروسافت تیمز ملحق شوید، نقشه راه می‌گوید که در ماه آگوست باید شاهد برخی بهبود های عملکرد باشید. همان بهبود ها برای کاربران جلسات ناشناس برای مرورگر Edge مایکروسافت در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

طبق نقشه راه، تمام کاربران Microsoft Forms باید این بهبود را در اواخر جولای مشاهده کنند:

اکنون می توانید الزامات خاصی را برای پاسخ به سوالات متن باز تعیین کنید. می‌توانید مطمئن شوید که پاسخ یک آدرس ایمیل، URL، حاوی کلمات کلیدی خاص، عدد یا متن و غیره باشد.

در نهایت، برنامه Planner در Teams اواخر این ماه یک ویژگی جدید دریافت خواهد کرد:

ما در حال معرفی نمای جدید Recommended در Planner در Teams هستیم تا به شما در کشف برنامه‌ هایی با کارهایی که به شما اختصاص داده شده است و هنوز آنها را مشاهده نکرده‌اید، کمک کند، باعث بهبود کارایی مدیریت وظیفه و اولویت‌ بندی بدون دردسر حجم کاری شما شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50478 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/18 تعداد مشاهده: 30
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر