کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9298 | مشاهده و دانلود: 747432835 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/19 | اعضاء: 317618 | نظرات: 37941
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی دعوت‌ نامه‌ های سفارشی با هوش مصنوعی در مایکروسافت Designer

طی چند هفته گذشته، برنامه طراحی هوش مصنوعی مایکروسافت Designer، ویژگی‌ها و قابلیت‌ های جدیدی را به خود اضافه کرده است. امروز، این شرکت اعلام کرد که مایکروسافت Designer اکنون راهی را برای کاربران فراهم کرده است تا با کمک ویژگی‌ های هوش مصنوعی خود، دعوتنامه‌ های سفارشی ایجاد کنند.

 

طراحی دعوت‌ نامه‌ های سفارشی با هوش مصنوعی در مایکروسافت Designer

 

در پستی در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این شرکت اعلام کرد:

به سادگی مناسبت، تاریخ، زمان، مکان و هرگونه جزئیات مرتبط دیگر را ارائه دهید، بخش «دعوت‌ نامه‌ ها» یک طرح عمودی سفارشی ایجاد می‌کند که برای اشتراک‌ گذاری در دستگاه‌ه ای تلفن همراه ایده‌آل است. جزئیات رویداد روی آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان متن قابل ویرایش قرار می‌گیرد و ظاهری منسجم ایجاد می‌کند که به راحتی قابل تنظیم و شخصی‌ سازی است.

برای راه‌ اندازی ویژگی جدید، کافیست با حساب مایکروسافت رایگان خود به وب‌ سایت Microsoft Designer مراجعه کنید و سپس به بخش «دعوت‌ نامه‌ ها» بروید. همچنین شامل تب «ایده‌ها را کشف کنید» با تعدادی از طرح‌ های آماده برای انتخاب است. می‌توانید یکی را انتخاب کنید و سپس هر تغییری را که برای دعوت‌ نامه خود نیاز دارید انجام دهید.

همچنین می‌توانید متن‌ هایی را در کادر «توضیحات» بخش تایپ کنید تا به مدل هوش مصنوعی Designer اجازه دهید یک دعوت‌ نامه سفارشی برای شما بسازد. شما باید متن‌ هایی را تایپ کنید که مناسبتی را که برای آن دعوت‌ نامه ساخته می‌شود، مانند جشن تولد یا سالگرد را توصیف کند. همچنین باید تاریخ، زمان و مکان رویداد را تایپ کنید.

پس از همه اینها، می توانید روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا Microsoft Designer چندین طرح دعوتنامه ایجاد کند. می‌توانید یکی را انتخاب کنید یا متن خود را برای تلاش مجدد تغییر دهید. هنگامی که از یک دعوت‌ نامه راضی هستید، می‌توانید روی دکمه «دانلود» کلیک کنید تا دعوت‌ نامه را ذخیره کنید.

در چند هفته گذشته، Microsoft Designer ویژگی‌ هایی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کارت تبریک و استیکر بسازند. همچنین روشی برای «بازآرایی» تصاویر شما به روش‌ های جدید، به همراه روشی برای ساختن قاب برای یک تصویر یا کلاژ عکس اضافه کرد. علاوه بر این، اکنون می‌توانید تصاویر هوش مصنوعی را در حالت‌ های افقی و عمودی ایجاد کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50482 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/19 تعداد مشاهده: 26
سافت گذر