کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۱H۲ و ۲۲H۲

سیستم عامل ویندوز ۱۱ به زودی سومین سالگرد انتشار خودش رو جشن می‌گیره. این همچنین به این معنیه که اولین نسخه‌ی منتشر شده (نسخه ۲۱H۲) و اولین آپدیت بزرگ (نسخه ۲۲H۲) به زودی دیگه پشتیبانی نخواهند شد. مایکروسافت در راهنمای رسمی خودش به کاربران هشدار داده که این دو نسخه از ویندوز ۱۱ فقط ۹۰ روز دیگه آپدیت امنیتی و رفع مشکلات دریافت خواهند کرد. بعد از اون، ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۱H۲ و ۲۲H۲ دیگه آپدیت، پچ امنیتی و رفع مشکلات جدید دریافت نمی‌کنه.

 

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۱H۲ و ۲۲H۲

 

خوبه که بدونید نسخه‌ی ۲۱H۲ برای کاربران معمولی دیگه بروزرسانی نمی‌شه. تنها نسخه‌ هایی که هنوز آپدیت دریافت می‌کنن، نسخه‌ های Enterprise (سازمانی)، Education (آموزشی) و IoT Enterprise (اینترنت اشیا سازمانی) هستند. در مورد نسخه‌ی ۲۲H۲ هم، مایکروسافت دیگه نسخه‌ های Home (خانگی) و Pro (حرفه‌ای) رو بروزرسانی نمی‌کنه. در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴، پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌ های ۲۱H۲ (نسخه‌ های Enterprise، Education و IoT Enterprise) و ۲۲H۲ (نسخه‌ های Home و Pro) تمام می‌شه. بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر که قراره در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر بشه، آخرین بروزرسانی برای این نسخه‌ ها خواهد بود. بعد از این تاریخ، دستگاه‌ هایی که از این نسخه‌ ها استفاده می‌کنن، دیگه بروزرسانی‌ های امنیتی ماهانه و بروزرسانی‌ های پیش‌ نمایش که شامل محافظت در برابر آخرین تهدیدات امنیتی هستند رو دریافت نمی‌کنن.

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌ های ۲۱H۲ و ۲۲H۲ همچنین به این معنیه که دستگاه‌ های کاربران خانگی به‌ صورت خودکار به نسخه‌ی ۲۳H۲ بروزرسانی خواهند شد تا همچنان تحت پشتیبانی باقی بمونن. برای اینکه دستگاه‌ های اداری ویندوز ۱۱ که توسط بخش IT مدیریت نمی‌شوند، ایمن و بروز باقی بمونن، بروزرساننده‌ی ویندوز به‌ صورت خودکار زمانی که این دستگاه‌ها به پایان دوره‌ی پشتیبانی نزدیک می‌شن، یک بروزرسانی بزرگ برای اون‌ها آغاز می‌کنه. بروزرسانی به ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۲۳H۲ باعث می‌شه دستگاه شما تحت پشتیبانی باقی بمونه و بروزرسانی‌ های ماهانه‌ی حیاتی برای امنیت و سلامت سیستم‌ عامل رو دریافت کنه. در حال حاضر، ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۲۳H۲ آخرین نسخه‌ی منتشر شده توسط مایکروسافت هستش و پایان پشتیبانی اون برای ۱۱ نوامبر ۲۰۲۵ برنامه‌ ریزی شده. اگرچه به‌ صورت فنی نسخه‌ی ۲۴H۲ روی کامپیوترهای Copilot+ در دسترس قرار گرفته، اما مایکروسافت هنوز اون رو به راهنمای رسمی دوره‌ی پشتیبانی ویندوز اضافه نکرده.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50486 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/19 تعداد مشاهده: 887
سافت گذر