کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس در حال تست نورپردازی پویای ویندوز برای مادربرد های خود است

مایکروسافت در جولای ۲۰۲۳ میلادی، پشتیبانی از این قابلیت را در نسخه‌ های پیش‌ نمایش ویندوز ۱۱ برای کاربران Insider آغاز کرد و سپس در سپتامبر همان سال، آن را به صورت رسمی به آپدیت نهایی ویندوز ۱۱ اضافه نمود. این قابلیت به خود سیستم‌ عامل ویندوز ۱۱ امکان کنترل نورپردازی RGB قطعات و محصولات کامپیوتر را می‌دهد و دیگر نیازی به دانلود نرم‌ افزارهای مجزا از شرکت‌ های دیگر نیست.

 

ایسوس در حال تست نورپردازی پویای ویندوز برای مادربرد های خود است

 

در حال حاضر این قابلیت برای برخی از محصولات ریزر، هایپرایکس، لاجیتک و MSI پشتیبانی می‌شود. در ماه دسامبر نیز شرکت ASRock به عنوان اولین کمپانی، مادربرد های خود را با پشتیبانی از نورپردازی پویای ویندوز ۱۱ به بازار عرضه کرد.

حالا ایسوس به صورت پنهانی، تست عمومی مادربرد های مبتنی بر پردازنده‌ های اینتل و AMD خود را با قابلیت نورپردازی پویای ویندوز آغاز کرده است. طبق گزارش The Verge، ایسوس نسخه بتای نرم‌ افزار بایوس خود را برای مادربرد های سری ۶۰۰ برای پردازنده‌ های AMD و سری ۷۰۰ برای پردازنده‌ های اینتل در انجمن‌ های رسمی خود منتشر کرده است.

از آنجایی که این نسخه‌ ها، نرم‌ افزارهای بتا هستند، مالکان مادربرد های ایسوس که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، باید قبل از دانلود و نصب این بروزرسانی‌ های بایوس، احتیاط کنند. اما اگر ریسک استفاده از نرم‌ افزار بتا را می‌پذیرید، این بروزرسانی به شما امکان می‌دهد تا با مراجعه به بخش تنظیمات در ویندوز ۱۱، رنگ‌ ها، انیمیشن‌ ها و میزان روشنایی نورپردازی RGB مادربرد های ایسوس خود را شخصی‌ سازی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50488 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/19 تعداد مشاهده: 857
سافت گذر