کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ نسخه‌ی 24H2 با Copilot+ بروزرسانی شد

فراتر از بروزرسانی‌ های سه‌شنبه‌ (Patch Tuesday) برای نسخه‌ های ۲۳H2، ۲۲H2 و ۲۱H2 ویندوز ۱۱ که چند ساعت پیش منتشر شد، به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنین KB5040435 را برای کاربران ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۲۴H2 با رایانه‌ های شخصی Copilot+ منتشر کرده است که آن‌ ها را به بیلد (Build) 26100.1150 ارتقا می‌دهد.

 

ویندوز ۱۱ نسخه‌ی 24H2 با Copilot+ بروزرسانی شد

 

در اینجا یادداشت‌ های انتشار (Release Notes) آمده است:

 

نکات برجسته

  1. این بروزرسانی به مشکلات امنیتی سیستم‌ عامل ویندوز شما رسیدگی می‌کند.

 

پیشرفت‌ها

این بروزرسانی امنیتی شامل پیشرفت‌ هایی است که بخشی از بروزرسانی KB5039304 (منتشر شده در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴) بوده‌ است. در زیر خلاصه‌ای از مشکلات کلیدی که این بروزرسانی با نصب این KB برطرف می‌کند، آورده شده است. همچنین اگر ویژگی‌ های جدیدی وجود داشته باشد، آن‌ها را فهرست می‌کند.

  1. نصب‌ کننده‌ی ویندوز (Windows Installer): هنگام تعمیر یک برنامه، کنترل حساب کاربری (UAC) برای اعتبارنامه‌ های شما درخواست نمی‌کند. پس از نصب این بروزرسانی، UAC برای آن‌ها درخواست خواهد کرد. به همین دلیل، ممکن است مجبور شوید اسکریپت‌ های اتوماسیون خود را با اضافه کردن آیکون سپر بروزرسانی کنید. این نشان می‌دهد که این فرآیند نیازمند دسترسی کامل مدیر (Administrator) است. برای غیرفعال کردن درخواست UAC، مقدار رجیستری HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Installer\DisableLUAInRepair را روی ۱ تنظیم کنید. برای اطلاعات بیشتر، به موارد زیر مراجعه کنید:
    1. انعطاف‌ پذیری برنامه: ویژگی‌ های پنهان نصب‌ کننده‌ی ویندوز را باز کنید.
    2. خط‌مشی‌ های رایانه - برنامه‌ های Win32
  2. پروتکل سرویس راه دور احراز هویت کاربر شماره‌ گیری (RADIUS): این مشکل به MD5 مرتبط است. برای اطلاعات بیشتر، به KB5040268 مراجعه کنید.

 

اگر بروزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید، تنها بروزرسانی‌ های جدید موجود در این بسته دانلود و روی دستگاه شما نصب خواهند شد.

 

بروزرسانی Servicing Stack ویندوز ۱۱ (KB5039333)

این بروزرسانی بهبود هایی را در سرویسینگ استک (Servicing Stack) که مؤلفه‌ی نصب بروزرسانی‌ های ویندوز است، ایجاد می‌کند. بروزرسانی‌ های سرویسینگ استک (SSU) تضمین می‌کنند که یک سرویسینگ استک قوی و قابل اطمینان داشته باشید تا دستگاه‌ های شما بتوانند بروزرسانی‌ های مایکروسافت را دریافت و نصب کنند.

 

مشکلات شناخته‌ شده در این بروزرسانی

  1. مشمول همه کاربران
    1. ما از مشکلی آگاه هستیم که در آن بازیکنان روی دستگاه‌ های مبتنی بر آرم (Arm) قادر به دانلود و اجرای Roblox از طریق فروشگاه مایکروسافت در ویندوز نیستند.
    2. بازیکنان روی دستگاه‌ های مبتنی بر آرم می‌توانند با دانلود مستقیم بازی از طریق www.Roblox.com، Roblox را اجرا کنند.

اگر می‌خواهید این بروزرسانی را روی یک رایانه‌ی آفلاین نصب کنید، می‌توانید آن را از کاتالوگ مایکروسافت دانلود کنید. اگر اتصال به اینترنت دارید، این بروزرسانی از طریق بروزرسانی ویندوز در دسترس خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50489 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/20 تعداد مشاهده: 810
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر