کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748392024 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش قیمت و تغییرات در برنامه‌ های ایکس‌ باکس گیم پس از ۱۰ جولای

تغییرات مهمی در برنامه‌ های مختلف ایکس‌ باکس گیم پس اعمال می‌شود که بر اکثر کاربران تأثیر خواهد گذاشت. مهم‌ترین تغییر، افزایش قیمت برای کاربران جدید ایکس‌ باکس گیم پس Core، پی‌ سی گیم پس و ایکس‌ باکس گیم پس آلتیمیت است که از ۱۰ جولای اعمال می‌شود.

 

افزایش قیمت و تغییرات در برنامه‌ های ایکس‌ باکس گیم پس از ۱۰ جولای

 

طبق اعلام مایکروسافت در وب‌ سایت پشتیبانی ایکس‌ باکس، مشترکین جدید پی‌ سی گیم پس در آمریکا از تاریخ ۱۰ جولای باید ۱۱.۹۹ دلار در ماه پرداخت کنند که نسبت به قیمت فعلی ۹.۹۹ دلار، ۲ دلار افزایش یافته است. مشترکین جدید ایکس‌ باکس گیم پس آلتیمیت نیز باید ۱۹.۹۹ دلار در ماه بپردازند که نسبت به قیمت فعلی ۱۶.۹۹ دلار، ۳ دلار افزایش دارد.

در نهایت، افرادی که اشتراک ۱۲ ماهه ایکس‌ باکس گیم پس Core را خریداری می‌کنند، باید ۷۴.۹۹ دلار در سال در آمریکا بپردازند، در حالی که قیمت قبلی آن ۵۹.۹۹ دلار بود. قیمت ماهانه همچنان ۹.۹۹ دلار در آمریکا باقی خواهد ماند. مشترکین فعلی این برنامه‌ ها که پرداخت دوره‌ای تنظیم کرده‌اند، قیمت‌ های جدید را از تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴ یا پس از آن مشاهده خواهند کرد.

یکی از مدیران سابق پلی‌ استیشن گفته است که ژاپن «به گسترش ایکس‌ باکس در منطقه نیاز دارد».

تغییر مهم دیگر این است که از تاریخ ۱۰ جولای، برنامه فعلی ایکس‌ باکس گیم پس برای کنسول دیگر کاربران جدید نمی‌پذیرد. مشترکین فعلی می‌توانند به استفاده از این برنامه ادامه دهند، اما اگر عضویت‌شان لغو شود، دیگر نمی‌توانند به آن برنامه بازگردند.

 

مایکروسافت اضافه می‌کند:

از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴، ح maksimum تمدید برای گیم پس کنسول ۱۳ ماه خواهد بود. این موضوع بر زمان فعلی اشتراک شما در حساب‌تان که بیش از ۱۳ ماه است تأثیری نخواهد گذاشت و تنها بر توانایی شما برای تمدید بیش از ۱۳ ماه بعد از ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ تأثیر خواهد گذاشت.

در نهایت، مایکروسافت برنامه‌ای جدید با نام ایکس‌ باکس گیم پس Standard را در آینده راه‌ اندازی خواهد کرد. این برنامه ۱۴.۹۹ دلار در ماه در آمریکا هزینه خواهد داشت و صدها بازی ایکس‌ باکس را برای بازی ارائه می‌دهد. همچنین دارای ویژگی‌ های ایکس‌ باکس گیم پس Core مانند دسترسی به چند نفره آنلاین و تخفیف روی بازی‌ها خواهد بود.

ایکس‌ باکس گیم پس Standard به بازی‌ های روز اول که همچنان در پی‌ سی گیم پس و ایکس‌ باکس گیم پس آلتیمیت در دسترس خواهند بود، دسترسی نخواهد داشت. همچنین هیچ پشتیبانی از ایکس‌ باکس کلود گیمینگ نخواهد داشت که همچنان یک ویژگی انحصاری برای ایکس‌ باکس گیم پس آلتیمیت باقی خواهد ماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50492 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/20 تعداد مشاهده: 848
سافت گذر