کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین نسخه ویندوز ۹۵ از خط تولید پیدا شد

یک کالای کلکسیونی کمیاب برای دنیای فناوری اخیراً در شبکه های اجتماعی ظاهر شد. براد سیلوربرگ، معاون ارشد سابق و مدیر محصول در مایکروسافت، در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود اولین نسخه ساخته شده از ویندوز ۹۵ را به اشتراک گذاشت. همه چیز از زمانی شروع شد که دیو دبلیو پلامر، کهنه‌ کار مایکروسافت، تصاویری از نسخه «ویژه» خود از ویندوز ۹۵ را منتشر کرد. این چیزی است که هر روز نمی بینید: نسخه ویژه ویندوز 95 من هنوز در بسته بندی اصلی است.

 

اولین نسخه ویندوز ۹۵ از خط تولید پیدا شد

 

این پست توجه سیلوربرگ را به خود جلب کرد که به آن پاسخ داد و فاش کرد که او اولین نسخه از ویندوز ۹۵ را از خط تولید دارد. من اولین نسخه ویندوز 95 را دارم که از خط تولید خارج شد. من یادگاری های بسیار کمی را از سال های حضورم در مایکروسافت نگه داشته ام. اما آن را نگه داشتم. بی بها. سپس سیلوربرگ به درخواست یک طرفدار ویندوز، تصاویری از نسخه ویندوز 95 را منتشر کرد. در کنار نسخه ویندوز ۹۵ نامه‌ای تبریک به سیلوربرگ وجود داشت که می‌گفت: این اولین واحد ویندوز ۹۵ است که تا به حال ساخته شده است. این محصول جمعه بعدازظهر، 14 جولای 1995 در ساعت 5:15 بعد از ظهر تولید شد.

14 جولای روزی بود که ویندوز 95 برای تولید (RTM) منتشر شد و پس از آن در 24 آگوست 1995 در دسترس خرده فروشی قرار گرفت. آن زمانی بود که نصب ابری وجود نداشت و مایکروسافت ویندوز ۹۵ را در فلاپی دیسک های متعدد ارسال می کرد، همانطور که از نماد فلاپی روی نسخه سیلوربرگ مشخص است.

سیستم عامل قدیمی یک نقطه عطف مهم در تاریخ مایکروسافت بود زیرا محصولات MS-DOS و ویندوز را متحد کرد، از معماری 16 بیتی به 32 بیتی انتقال یافت و تعدادی از پیشرفت ها را نسبت به ویندوز 3.0/3.1 معرفی کرد. لوگوی شرکتی جدید مایکروسافت که در سال 2012 معرفی شد، ریشه در تبلیغات سیستم عامل قدیمی نیز دارد. با این حال، ممکن است ویندوز 95 در نوجوانان امروزی احساس نوستالژی زیادی ایجاد نکند، برخی از آنها واکنش های خود را به صورت عمومی منتشر کردند زیرا برای استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. ویندوز 95 رایانه های رومیزی را متحول کرد، اما در طول دهه ها، طرفداران اختصاصی موفق شده اند سیستم عامل قدیمی را روی سایر دستگاه ها نصب کنند. ما شاهد حضور ویندوز 95 در انبوهی از مکان‌ها، از جمله آی‌پد، مرورگر وب، اپل واچ و ایکس‌ باکس وان بوده‌ایم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50493 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/20 تعداد مشاهده: 1111
سافت گذر