کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748415504 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317713 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزایای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

 دوربین مداربسته سیم کارتی جزو یکی از برترین دستگاه‌های امنیتی در حال حاضر به شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید از امنیت بیشتری در منازل خود و مکان‌های مختلف دیگر بهره‌مند شوید. ممکن است شما نیز در خرید این محصول دچار تردید شده باشید و بخواهید بدانید که خرید این محصول چه مزایایی دارد و یا اینکه این محصول می‌تواند چه مزیت و کاربردی برای شما داشته باشد. آیا مزایای خرید دوربین سیم کارتی را می‌دانید؟ در این مطلب این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چرا باید دوربین مداربسته سیم کارتی را بخریم؟

 پیش‌تر در رابطه با اینکه دوربین مداربسته سیم کارتی جزو یکی از بهترین انواع دوربین‌های مداربسته به شمار می‌آید، صحبت کردیم. حال ممکن است از خود بپرسید که مزایای خرید دوربین سیم کارتی چیست؟ و یا اینکه چرا باید این محصول را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بیان کنیم که خرید این محصول کاربردی مزایای بسیار متعددی دارد و علت محبوبیت خاص آن میان مردم نیز به همین دلیل است. در موارد زیر می‌توانید با برخی از مزایای بسیار خوب این دوربین مداربسته محبوب آشنا شوید:

 ایمنی بالا

یکی از بهترین مزایای خرید دوربین سیم کارتی، امنیت بالایی است که این محصول در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خوب است بدانید که سطح ایمنی این محصول در مقایسه با دیگر دوربین‌های مداربسته بیشتر است. اگرچه دوربین‌های مداربسته IP به‌راحتی مورد هک قرار می‌گیرند، اما دوربین‌های مداربسته سیم کارتی را نمی‌توان به‌آسانی هک کرد و این کار تقریباً دشوار و در برخی مواقع غیر ممکن است.

 اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که امنیت دوربین مداربسته برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد، ما دوربین مداربسته سیم کارت خور را به‌عنوان بهترین گزینه برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این محصول بسیار مطمئن و قابل‌اطمینان است و خیال شما را از لحاظ هک شدن توسط افراد دیگر به طور کامل راحت و آسوده می‌کند.

 انعطاف‌پذیری

از دیگر مزایای خرید دوربین سیم کارتی می‌توان به عدم نیاز این محصول به برق اشاره کرد. به طور معمول اکثر دوربین‌های مداربسته، شارژی هستند و از طریق نیروی برق شارژر می‌شوند. این در حالی است که دوربین مداربسته سیم کارت خور برای تأمین انرژی موردنیاز خود نیازمند برق نیستند و انرژی مورد نیاز خود را یا از طریق انرژی خورشیدی و یا از طریق باتری تأمین می‌کنند. جدا از این مورد، این نوع دوربین‌های مداربسته به اتصال اینترنت و یا وای‌فای نیز نیازی ندارند، از این رو شما می‌توانید آن‌ها را در محیط‌های مختلف نصب کنید.

نصب راحت

یکی دیگر از مزایای خرید دوربین سیم کارتی، نصب راحت و آسان این محصول است. نصب این نوع دوربین مداربسته دقیقاً شبیه به نصب دوربین‌های مداربسته بی‌سیم است و شما بدون اتلاف وقت و به‌راحتی و تنها در چند دقیقه می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. تنها کاری که در مرحله بعد باید انجام دهید، این است که سیم کارت را درون دستگاه بگذارید و آن را پس از نصب در یک محل مناسب روشن کنید.

در گام بعدی باید یک نرم‌افزار و یا برنامه متناسب با دوربین مداربسته سیم کارتی را در تلفن همراه خود نصب کنید. به همین راحتی شما می‌توانید دوربین چرخشی سیم کارت خور v 380 را نصب کرده و مشاهده کنید که در خارج از خانه شما چه اتفاقاتی می‌افتد.

امکان مشاهده فیلم‌ها در هر مکانی

 شاید شما در رابطه با این موضوع اطلاعات چندان زیادی نداشته باشید، اما خوب است بدانید که شما با استفاده از سیستم نظارت خانگی وایرلس نمی‌توانید فیلم‌های زنده را از راه دور مشاهده کنید که قطعاً این برای شما مفید نخواهد بود. اما خبر خوشحال کننده در مورد دوربین مداربسته سیم کارتی این است که شما می‌توانید در هرجایی فیلم‌ها را مشاهده کنید و مشاهده فیلم‌ها از راه دور برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

 شما می‌توانید فیلم‌ها را حتی بدون اتصال به وای‌فای و اینترنت نیز مشاهده کنید. باتوجه‌به اینکه دوربین مداربسته سیم کارت خور از طریق اتصال به گوشی فعال‌سازی می‌شود، بسیار کاربردی و مناسب است. البته همان‌طور که پیش‌تر گفتیم این دستگاه‌ها از طریق باتری کار می‌کنند و باید باتری آن‌ها را شارژ کنید.

 آیا دوربین‌های مداربسته سیم کارتی ارزش خرید را دارند؟

 ممکن است شما نیز قصد خرید دوربین سیم کارت خور را داشته باشید و از خود بپرسید که آیا این محصول ارزش خرید را دارد و یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید بیان کنیم که خرید این دوربین مداربسته به‌طورکلی به شرایط خود شما بستگی دارد که آیا به آن نیاز دارید و یا خیر.

 شما می‌توانید با بررسی مزایای خرید دوربین سیم کارتی به این موضوع پی ببرید که این محصول برای شما مفید است و یا اینکه به آن نیازی ندارید. اگر شما به دنبال دوربین مداربسته‌ای هستید که بتوانید از راه دور نیز فیلم‌های خارج از منزل خود را مشاهده کنید و روی اتفاقاتی که می‌افتد نظارت دقیق داشته باشید، قطعاً دوربین بولت سیم‌کارتی v380 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اگر شما بودجه چندان زیادی ندارید، می‌توانید سراغ خرید دوربین‌های مداربسته دیگر بروید؛ چراکه قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی نسبت به دوربین‌های مداربسته دیگر بیشتر است. البته این نیز موضوع غیرمنطقی نیست؛ چراکه دوربین مداربسته سیم کارت خور به‌عنوان بهترین دوربین مداربسته در دنیای امروز شناخته می‌شود و خرید آن با مزایای متعددی همراه است. شما می‌توانید پس از سبک‌وسنگین کردن و تحلیل مزایای و معایب دوربین مداربسته سیم کارتی، برای خرید آن تصمیم بگیرید.

 جمع‌بندی

 امروزه موضوع امنیت منازل به یکی از مهم‌ترین و در واقع چالش برانگیزترین مسائل برای افراد تبدیل شده است. دوربین مداربسته سیم کارتخور در واقع یکی از محصولاتی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید امنیت منازل خود را بالاتر ببرید و هرجایی که دوست دارید بروید و از طریق تلفن همراه خود اتفاقاتی که خارج از منزل رخ می‌دهد را به‌آسانی مشاهده کنید.

شما می‌توانید با خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور از فروشگاه تاپ دوربین، نظارت دقیقی روی امور خارج از منزل داشته باشید و با خیال آسوده برای مدت‌زمان طولانی از منزل خود خارج شوید. احتمالاً شما پس از آشنایی با مزایای خرید دوربین سیم کارتی، راحت‌تر برای خرید آن تصمیم می‌گیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50495 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/04/20 تعداد مشاهده: 906
کلید واژه ها:
سافت گذر