کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۱ جدید با ویژگی‌ های جذاب برای استارت منو، تنظیمات و موارد دیگر

مایکروسافت یک نسخه جدید از ویندوز ۱۱ را برای تست در کانال Canary منتشر کرده است. این نسخه شامل چندین تغییر و ویژگی جدید برای استارت منو، تنظیمات و چند مورد دیگر است.

 

ویندوز ۱۱ جدید با ویژگی‌ های جذاب برای استارت منو، تنظیمات و موارد دیگر

 

تغییرات و بهبودها

  1. صفحه قفل: مایکروسافت در حال شروع به اضافه کردن آب و هوا و موارد دیگر به صفحه قفل شما است که با این نسخه در کانال Canary شروع می‌شود. با بروزرسانی‌ های پویا که وضعیت مالی، ترافیک و ورزش را به همراه آب و هوا به صفحه قفل شما می‌آورد، به‌روز و کارآمد باشید. طراحی کارت با تاری اکریلیک، اندازه کارت، فاصله و بهینه‌ سازی فونت بهبود یافته است. برای روشن کردن این ویژگی، به تنظیمات > شخصی‌ سازی > صفحه قفل بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر، «شخصی‌ سازی صفحه قفل» را ببینید.
  2. استارت منو: اکنون می‌توانید برنامه‌ها را از استارت منو به نوار وظیفه پین ​​کنید. با کشیدن و رها کردن موارد به طور مستقیم به نوار وظیفه از بخش پین شده در استارت منو، این کار را انجام دهید.
  3. تنظیمات: اطلاعات تاریخ انقضای نسخه ارزیابی اکنون در تنظیمات > سیستم > درباره قابل مشاهده است. مایکروسافت در حال شروع به ارائه یک توصیه انرژی جدید برای خاموش کردن HDR برای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی در رایانه‌ های شخصی با نمایشگرهای HDR در تنظیمات > باتری و انرژی > توصیه‌ های انرژی است.

 

رفع مشکلات

  1. ورودی: مشکل باعث ایجاد خطا هنگام تلاش برای استفاده از تایپ صوتی با زبان‌های خاص مانند چینی برطرف شده است.
  2. مشکلی برطرف شد که در صورت گذراندن مراحل راه اندازی ویندوز (OOBE)، پین یین به طور غیرمنتظره دو بار در لیست روش‌ های ورودی در دسترس نمایش داده می‌شد.
  3. مشکلی که باعث می‌شد رنگ‌ ها در بخش عملکرد در حالت تاریک به درستی نمایش داده نشوند، برطرف شده است.
  4. مشکلی برطرف شد که باعث می‌شد نمادها در تنظیمات > برنامه‌ها > راه‌ اندازی برای برخی از کاربران خیلی بزرگ‌تر از فضای موجود باشد و باعث بریده شدن آن‌ها شود.
  5. مشکلی برطرف شد که در آن تنظیمات > سیستم > باتری و انرژی به طور غیرمنتظره‌ای متن تکراری را هنگام نمایش هشدار در مورد یک شارژر کند نشان می‌داد.
  6. مشکلی برطرف شد که در آن صفحه بروزرسانی ویندوز در تنظیمات برای برخی از کاربران پس از پرواز قبلی به درستی نمایش داده نمی‌شد (هیچ متنی نمایش داده نمی‌شود). اگر تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اید، بروزرسانی به این نسخه با رفع همچنان به طور خودکار انجام می‌شود، با این حال ممکن است نیاز به کمی صبر داشته باشید.

 

باگ‌ های شناخته شده در بروزرسانی امروز شامل موارد زیر است:

[بخش عمومی]

توجه مهم: مایکروسافت در حال بررسی گزارش‌ هایی است که برخی از کاربران ویندوز Insider در کانال‌ های Canary و Dev روی نسخه‌ های 26040 یا 23620 گیر کرده‌اند. بررسی در حال انجام است، با این حال اگر تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اید و واقعاً می‌خواهید امروز به آخرین نسخه در کانال Canary یا Dev دسترسی پیدا کنید، می‌توانید آخرین نسخه ISO را دانلود کنید و یک نصب تمیز انجام دهید و دستگاه خود را دوباره برای پرواز در کانال‌ های Canary یا Dev انتخاب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50498 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/21 تعداد مشاهده: 918
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر