کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748392024 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمرکز مایکروسافت روی گیم‌ پس و بازی ابری به جای تبلیغات ایکس‌ باکس

طبق گزارش تام وارن در The Verge، ممکن است مایکروسافت به زودی تبلیغ کنسول های ایکس باکس سری S|X را در برخی مناطق متوقف کند. وارن در خبرنامه خود در The Verge می نویسد که یک منبع ادعا کرده است که مایکروسافت بازاریابی کنسول را در اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) متوقف خواهد کرد. این یک چرخش استراتژیک عمده در بخش بازی مایکروسافت خواهد بود.

 

تمرکز مایکروسافت روی گیم‌ پس و بازی ابری به جای تبلیغات ایکس‌ باکس

 

به جای تشویق فروش سخت افزار ایکس باکس، تمرکز به سمت اشتراک های Game Pass، کنترلرهای ایکس باکس، بازی ابری از طریق xCloud و بازار بازی های رایانه ای تغییر خواهد کرد. فروش دقیق سری S|X گزارش نشده است. با این حال، تحلیلگران تخمین زده اند که کل فروش در حدود 25 تا 30 میلیون دستگاه خواهد بود - که بسیار عقب تر از تقریباً 60 میلیون واحدی است که تاکنون توسط پلی استیشن 5 فروخته شده است. فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی مایکروسافت، با در نظر گرفتن این فاصله آشکار، بر اهمیت کنسول ها تأکید کرده است.

 

Starfield به Game Pass می آید

او در خبرنامه The Verge خود نوشت: مایکروسافت در فروش کنسول های Xbox Series S/X در بسیاری از کشورهای EMEA با مشکل مواجه بوده است و منبع این گزارش معتقد است که مایکروسافت در نتیجه کنسول کمتری به اروپا اختصاص خواهد داد. با این حال، گزارش اخیر نشان می دهد که مایکروسافت در چنین خرید گسترده Activision Blizzard تحت نظارت شدید بر کسب و کار بازی خود قرار دارد. پایان دادن به بازاریابی کنسول در منطقه EMEA با عملکرد ضعیف ممکن است واکنشی به عدم پیشرفت سری X|S در برابر پلی استیشن باشد.

به اندازه ای که این خبر برای طرفداران ناامید کننده باشد، خروج از کنسول در اروپا به معنای پایان کار نیست. مایکروسافت اشاره کرد که روی جانشینی برای نسل بعدی کار می کند. شایعات بیشتری در مورد یک دستگاه ایکس باکس قابل حمل و کاملاً بومی تا اوایل سال 2026 وجود دارد. فیل اسپنسر در مورد ابتکارات "منحصر به فرد و قدرتمند" که Xbox روی آن کار می کند صحبت کرد. علاوه بر این، سارا باند، رئیس ایکس باکس، به اعلامیه های نسل بعدی کنسول و سخت افزار جدید در این تعطیلات اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50505 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/22 تعداد مشاهده: 555
سافت گذر