کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تحول امنیت و هویت آنلاین با رونمایی از Entra Suite

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بهبود سرویس ها و ابزارهای امنیتی اش در اولویت اصلی این شرکت قرار گرفته است. امروز این شرکت از مجموعه جدیدی از ابزارهای امنیتی و هویت آنلاین رونمایی کرد که به متحد کردن برنامه های مختلف در یک سیستم واحد کمک می کند.

 

تحول امنیت و هویت آنلاین با رونمایی از Entra Suite

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که مجموعه امنیتی Entra آن اکنون به طور کلی برای مشتریان در دسترس است. این مجموعه، هم امنیت دسترسی به شبکه و هم سیستم های هویت را ترکیب می کند تا کسب و کارها بتوانند کارمندان خود را در دفتر و از راه دور روی هر دستگاهی تایید هویت کنند و در عین حال از شبکه های امنیتی خود محافظت نمایند.

طبق گفته مایکروسافت یکی از جنبه های این ابزارهای جدید، چیزی به نام دسترسی مشروط (Conditional Access) است. در پست وبلاگ آمده است: دسترسی مشروط هر درخواست دسترسی را ارزیابی می کند، بدون توجه به اینکه از کجا آمده باشد، و ارزیابی ریسک را به صورت real-time انجام می دهد تا حفاظت در برابر دسترسی های غیرمجاز را تقویت کند. و از آنجایی که موتور سیاست دسترسی یکپارچه است، تیم های هویت و شبکه می توانند مطمئن باشند که از تمام نقاط دسترسی محافظت می کنند بدون اینکه شکاف هایی که اغلب بین راه‌ حل‌ های مجزا وجود دارد، باقی بماند.

شرکت‌ هایی که از Entra Suite استفاده می‌کنند، می‌توانند با احراز هویت بدون رمز عبور و تنها با یک ورود برای همه برنامه‌ های کسب‌ و کار، به کارمندان خود اجازه دهند تا بسیار آسان‌ تر و امن‌ تر به برنامه‌ ها و سیستم‌ های شبکه شرکت دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، ابزارهای جدید به کسب و کارها کمک می کند تا یک سیستم امنیتی و هویت مبتنی بر ابر داشته باشند که به لطف آن دیگر نیازی به استفاده از ویژگی هایی مانند VPN، درگاه وب امن محلی و موارد دیگر نخواهد بود.

 

این شرکت اعلام کرد که Microsoft Sentinel اکنون به طور کلی در دسترس است و همچنین بخشی از پورتال Microsoft Defender می باشد. مایکروسافت اعلام کرد که این ابزار به کسب و کارها کمک می کند تا حملات سایبری را در همان لحظه که اتفاق می افتد مختل کنند و همچنین بتوانند تهدیدات امنیتی را سریعتر بررسی و رفع کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50507 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/22 تعداد مشاهده: 1178
سافت گذر