کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317820 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

LibreOffice مجموعه‌ ای از ابزار های اداری برای ویندوز، مک و لینوکس

LibreOffice یک بسته نرم‌ افزاری رایگان و قدرتمند متن باز برای افزایش بهره‌ وری فردی است که روی سیستم‌ عامل‌ های ویندوز، مکینتاش و لینوکس کار می‌کند. این نرم‌ افزار شامل شش برنامه پرکاربرد برای تمام نیازهای شما در زمینه تولید محتوا و پردازش اطلاعات است: Writer، Calc، Impress، Draw، Math و Base. پشتیبانی و مستندات این نرم‌ افزار به صورت رایگان از طریق جامعه بزرگ و اختصاصی کاربران، مشارکت‌ کنندگان و توسعه دهندگان در دسترس است. شما هم می‌توانید در این جامعه مشارکت داشته باشید!

 

LibreOffice مجموعه‌ ای از ابزار های اداری برای ویندوز، مک و لینوکس

 

انتخاب بین LibreOffice Still و LibreOffice Fresh:

LibreOffice Still انتخاب خوبی برای کسانی است که به پایداری، چرخه پشتیبانی طولانی‌ تر و رویکرد محافظه‌ کارانه‌ تر در بروزرسانی نرم‌ افزار اهمیت می‌دهند. این نسخه برای کسب‌ و کارها و سازمان‌ هایی که قابلیت اطمینان و سازگاری برایشان حیاتی است، مناسب می‌باشد.

LibreOffice Fresh برای علاقه‌ مندان یا افرادی که می‌خواهند در نوک قله توسعه LibreOffice باشند و تمایل به دریافت بروزرسانی‌ های مکرر و مشکلات جزئی احتمالی دارند، ایده‌آل است.

 

قابلیت‌ها:

Writer نرم‌ افزار واژه‌ پرداز LibreOffice است. از نوشتن یک نامه‌ی ساده تا تولید یک کتاب کامل با فهرست مطالب، تصاویر، فهرست منابع و نمودار می‌توانید از آن استفاده کنید. تکمیل خودکار حین تایپ، قالب‌ بندی خودکار و بررسی خودکار غلط املایی کارهای دشوار را آسان می‌کند (البته در صورت تمایل می‌توانید این قابلیت‌ها را غیرفعال کنید). Writer به اندازه‌ای قدرتمند است که بتواند وظایف مربوط به نشر رومیزی، مانند ایجاد خبرنامه‌ها و بروشورهای چند ستونه را انجام دهد. تنها محدودیت آن، قوه‌ی تخیل شماست.

Calc اعداد شما را رام می‌کند و به شما در تصمیم‌ گیری‌ های دشوار، زمانی که در حال سبک و سنگین کردن گزینه‌ ها هستید، کمک می‌کند. داده‌ های خود را با Calc تحلیل کنید و سپس از آن برای ارائه‌ی خروجی نهایی استفاده کنید. نمودارها و ابزارهای تحلیل به شفاف‌ سازی نتیجه‌ گیری‌ های شما کمک می‌کنند. یک سیستم راهنمای کاملاً یکپارچه، وارد کردن فرمول‌ های پیچیده را آسان‌ تر می‌کند. می‌توانید داده‌ها را از پایگاه‌ های داده‌ی خارجی مانند SQL یا Oracle اضافه کنید، سپس آن‌ها را مرتب و فیلتر کنید تا تحلیل‌ های آماری تولید کنید. از توابع نمودار برای نمایش تعداد زیادی از نمودارهای دو بعدی و سه بعدی از ۱۳ دسته، از جمله خطی، ناحیه‌ای، میله‌ای، دایره‌ای، X-Y و شبکه‌ای، استفاده کنید – با ده‌ها تنوع موجود، مطمئناً یکی را پیدا می‌کنید که برای پروژه‌ی شما مناسب باشد.

Impress سریع‌ ترین و آسان‌ ترین راه برای ایجاد ارائه‌ های چندرسانه‌ای مؤثر است. انیمیشن‌ های خیره کننده و جلوه‌ های ویژه فوق‌العاده به شما کمک می‌کنند تا مخاطب خود را متقاعد کنید. ارائه‌ هایی ایجاد کنید که حتی از ارائه‌ های استاندارد رایج در محل کار حرفه‌ای‌ تر به نظر برسند. توجه همکاران و رئیس خود را با ایجاد چیزی کمی متفاوت جلب کنید.

Draw به شما امکان می‌دهد از ابتدا نمودار و طرح ایجاد کنید. یک تصویر به اندازه‌ی هزار کلمه حرف می‌زند، پس چرا با نمودارهای جعبه‌ ای و خطی چیز ساده‌ای را امتحان نکنید؟ یا حتی فراتر بروید و به راحتی تصاویر سه بعدی پویا و جلوه‌های ویژه ایجاد کنید. به سادگی یا قدرتی که می‌خواهید بستگی دارد.

Base رابط کاربری پایگاه داده‌ی مجموعه‌ی LibreOffice است. با Base، می‌توانید به طور یکپارچه با ساختارهای پایگاه داده‌ی موجود خود ادغام شوید. بر اساس جداول و پرسش‌ های وارد شده و مرتبط از MySQL، PostgreSQL یا Microsoft Access و بسیاری از منابع داده‌ی دیگر، می‌توانید پایگاه‌ های داده‌ی قدرتمندی حاوی فرم‌ ها، گزارش‌ ها، نماها و پرسش‌ ها بسازید. با پایگاه داده‌ی داخلی HSQL یکپارچگی کامل امکان‌ پذیر است.

Math یک ویرایشگر معادله‌ی ساده است که به شما امکان می‌دهد تا معادلات ریاضی، شیمیایی، الکتریکی یا علمی خود را به سرعت در نماد گذاری استاندارد نوشته شده، چیدمان و نمایش دهید. حتی پیچیده‌ ترین محاسبات نیز می‌توانند در صورت نمایش صحیح، قابل درک باشند. E=mc2

LibreOffice همچنین با یک ایجاد کننده‌ی فایل PDF پیکربندی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50508 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/22 تعداد مشاهده: 1187
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر