کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت‌ جدید ویندوز 10 و 11 برای اعضاء Insider و تصاویر ISO

امروز برای علاقه‌ مندان به برنامه Insider ویندوز، روز پر‌کار و پرباری است. کمی بعد از انتشار یک نسخه جدید Canary، مایکروسافت آپدیت‌ های جدیدی را برای تست در کانال‌ های Beta و Release Preview برای هر دو سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱ منتشر کرد. همچنین، برای کمک به کسانی که می‌خواهند سریع‌ تر به آپدیت جدید دست پیدا کنند، مایکروسافت تصاویر رسمی ISO نسخه Insider ویندوز را بروزرسانی کرد. این تصاویر حالا به نسخه ۲۶۱۰۰.۱۱۵۰ رسیده‌اند و شامل آپدیت‌ های امنیتی اخیر هستند که به‌ عنوان بخشی از بروزرسانی‌ های Patch Tuesday ماه جولای منتشر شده‌اند.

 

آپدیت‌ جدید ویندوز 10 و 11 برای اعضاء Insider و تصاویر ISO

 

نسخه ۲۶۱۰۰.۱۱۵۰ از ویندوز ۱۱ برای سیستم‌ های x86 و ARM64 در دسترس است. گزینه اول برای کاربرانی است که کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌ های اینتل یا AMD دارند و گزینه دوم برای کاربرانی است که از کامپیوترهای شخصی ویندوزی با پردازنده‌ های Qualcomm Snapdragon یا Microsoft SQ استفاده می‌کنند (مک‌ های مجهز به تراشه‌ های Apple Silicon هم پشتیبانی می‌شوند). شما می‌توانید فایل ISO نسخه ۲۶۱۰۰.۱۱۵۰ از ویندوز ۱۱ برای سیستم‌ های x86 را از اینجا دانلود کنید. فایل‌ های VHDX برای دستگاه‌ های مبتنی بر ARM هم از اینجا در دسترس هستند.

به خاطر داشته باشید که تصاویر پیش‌ نمایش ویندوز ۱۱ همچنان برای فعالسازی به یک کلید معتبر از یک SKU مطابق نیاز دارند. تنها تصاویر رسمی ویندوز که نیازی به فعاسازی ندارند، ماشین‌ های مجازی رسمی مایکروسافت هستند که با نام Windows Developer Environment نیز شناخته می‌شوند. شما می‌توانید آن‌ ها را از اینجا دریافت کنید، اما توجه داشته باشید که این ماشین‌ ها بزودی منقضی خواهند شد. مهلت فعاسازی آن‌ها تا ۱۵ جولای است و مایکروسافت همچنین قرار است برخی از این ماشین‌ های مجازی از پیش ساخته شده را در آن روز به دلیل «مشکلات فنی در حال انجام» حذف کند.

توجه داشته باشید که نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ هم‌ اکنون برای برخی از کاربران در دسترس است. کاربرانی که کامپیوترهای Copilot+ (مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون X از کوالکام) دارند، در حال حاضر نسخه ۲۴H2 را اجرا می‌کنند. کاربرانی که کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌ های اینتل یا AMD دارند، این بروزرسانی را طی چند ماه آینده، به احتمال زیاد در شهریور یا مهر دریافت خواهند کرد. با نزدیک شدن زمان انتشار نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱، مایکروسافت آماده است تا از پشتیبانی نسخه‌ های ۲۱H2 و ۲۲H2 از ویندوز ۱۱ دست بکشد - این نسخه‌ ها طی کمتر از ۹۰ روز دیگر از دور خارج شده و دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50509 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/22 تعداد مشاهده: 1252
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر