کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748392024 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان استفاده از امتیاز جوایز مایکروسافت برای تمدید گیم‌ پس

اگر در برنامه «جوایز مایکروسافت» ثبت‌ نام کرده‌اید، قابلیت جالبی وجود داشت که به کاربران اجازه می‌داد از امتیازهای کسب‌ شده برای خرید اشتراک ایکس‌ باکس گیم‌ پس استفاده کنند. در واقع، مایکروسافت این امکان را فراهم کرده بود که از این امتیازها برای تمدید خودکار اشتراک گیم‌ پس استفاده شود. با این حال، این ویژگی کاربردی به زودی حذف خواهد شد.

 

پایان استفاده از امتیاز جوایز مایکروسافت برای تمدید گیم‌ پس

 

اعضای انجمن «جوایز مایکروسافت» در ردیت، تصاویری از پیام‌ هایی را که از مایکروسافت دریافت کرده‌اند منتشر کرده‌اند. این پیام چنین است:

«تمدید خودکار اشتراک گیم‌ پس شما قطع می‌شود.» «تغییرات مهمی در عملکرد تمدید خودکار برای اشتراک گیم‌ پس آلتیمیت یا پی‌ سی شما اعمال خواهد شد. از تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ (۸/۱۲/۲۰۲۴) دیگر نمی‌توانید از امتیازهای جوایز برای تمدید خودکار اشتراک گیم‌ پس آلتیمیت یا پی‌ سی خود استفاده کنید. 

مایکروسافت هیچ توضیحی در مورد علت این تغییر برای اعضای «جوایز مایکروسافت» ارائه نکرده است.

توقف استفاده از «جوایز مایکروسافت» برای اشتراک‌ های گیم‌ پس تنها چند روز پس از اعلام تغییرات گسترده مایکروسافت در برنامه گیم‌ پس صورت گرفت. این تغییرات شامل افزایش قیمت ماهانه برای پی‌ سی گیم‌ پس و ایکس‌ باکس گیم‌ پس آلتیمیت است که هم‌ اکنون برای کاربران جدید اعمال می‌شود و مشترکین فعلی نیز از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ (۹/۱۲/۲۰۲۴) تحت تأثیر این تغییرات قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که دیگر طرح «ایکس‌ باکس گیم‌ پس برای کنسول» را برای مشترکین جدید ارائه نخواهد کرد. علاوه بر این، آن‌ها سطح جدیدی به نام «ایکس‌ باکس گیم‌ پس استاندارد» را راه‌ اندازی خواهند کرد که شامل دسترسی به صدها بازی ایکس‌ باکس می‌شود، اما بازی‌ های روز عرضه را در اختیار مشترکین قرار نخواهد داد.

طبق یک گزارش تأیید نشده‌ی دیگر که روز پنجشنبه منتشر شد، مایکروسافت همچنین به زودی برنامه‌ های بازاریابی خود را برای کنسول‌ های ایکس‌ باکس در برخی بازارهای بین‌المللی، از جمله اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) متوقف خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50511 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/23 تعداد مشاهده: 418
سافت گذر