کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه حل موقت مایکروسافت برای مشکل برنامه Photos در ویندوز 11

حدود یک ماه پیش، مایکروسافت درباره یک باگ که برنامه Photos را برای کاربران ویندوز 11 خراب می کرد، اطلاعیه داد. حالا، چند هفته بعد، مایکروسافت یک راه حل موقت رسمی برای مشتریان آسیب دیده ارائه کرده است.

در صورتی که متوجه نشده باشید، تداخل بین یک بروزرسانی اخیر برنامه Photos و برخی از سیاست ها، باعث شد که راه‌ اندازی برنامه در برخی از محیط‌ها غیرممکن شود. برنامه یک چرخ‌ دنده بارگیری نشان می‌داد و سپس به طور ناامید کننده‌ای خراب می‌شد. این باگ بیشتر سازمان‌ ها و مشتریان تجاری را تحت تأثیر قرار می‌داد، زیرا کاربران خانگی معمولی به ندرت سیاست خاصی روی دستگاه‌ های خانگی خود اعمال می‌کنند. خبر خوب دیگر این است که اکنون یک راه‌ حل رسمی (موقت، اما همچنان کارآمد) وجود دارد.

 

راه حل موقت مایکروسافت برای مشکل برنامه Photos در ویندوز 11

 

راه‌ حلی که مایکروسافت پیشنهاد می‌کند چندان ایده‌ آل نیست، اما برای مدیران IT کارساز خواهد بود. در اینجا کاری که آنها باید انجام دهند، آمده است:

آخرین نسخه از WInAppSDK را از وب‌ سایت مایکروسافت دانلود کنید. از بین لینک‌ هایی با عنوان «نصب‌ کننده» یکی را که برای سیستم شما مناسب است انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که باید یک «نصب‌ کننده» با برچسب x64، x86 یا arm64 دانلود کنید، با باز کردن منوی استارت و تایپ کردن «System Information» نمای اطلاعات سیستم را باز کنید. سپس System Information را از نتایج انتخاب کنید. پس از نمایش پنجره System Information، به قسمت «نوع سیستم» در پنل سمت راست پنجره توجه کنید. این قسمت باید بر اساس سیستم x64، x86 یا arm64 باشد.

روی فایل windowsappruntimeinstall-x64.exe کلیک راست کرده و «Run as administrator» را انتخاب کنید. یک پنجره Command Prompt باز می‌شود و در حین نصب، متنی را نمایش می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که این پنجره Command Prompt ظاهر می‌شود، نیازی به هیچ اقدامی نیست و پس از تکمیل نصب، بدون اطلاع بسته می‌شود.

اگر مدیر IT هستید، می‌توانید این نصب‌ کننده را در محیط خود با استفاده از هر دو حالت سیستم یا مدیر اجرا کنید. پارامتر «-quiet» برای این نصب‌ کننده خاص است و می‌توان آن را به یک دستور اجرایی اضافه کرد تا از تعامل کاربر با پنجره جلوگیری شود. این نصب‌ کننده فقط باید یک بار برای هر دستگاه اجرا شود (نه برای هر کاربر).

مایکروسافت می‌گوید بزودی یک راه‌ حل دائمی ارائه خواهد شد. مایکروسافت علاوه بر ارائه راه‌ حلی برای برنامه Photos خراب‌ شده، مشکلات مربوط به API بروزرسانی Windows Agent را تأیید کرد. همچنین راه‌ حلی برای این مشکل نیز توسط مایکروسافت ارائه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50513 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/23 تعداد مشاهده: 1036
سافت گذر