کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749201932 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317817 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن Outlook جدید برای ویندوز از اول آگوست

مایکروسافت برای اولین بار نسخه پیش نمایش برنامه جدید Outlook برای ویندوز را در ماه مه ۲۰۲۲ راه اندازی کرد. در سپتامبر ۲۰۲۳، این شرکت اعلام کرد که این برنامه برای استفاده شخصی به طور کلی در دسترس است. این هفته، این شرکت اعلام کرد که این برنامه سرانجام از اول آگوست ۲۰۲۴ برای کاربران تجاری به طور کلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

اپلیکیشن Outlook جدید برای ویندوز از اول آگوست

 

پتری گزارش می دهد که در پیامی در مرکز مدیریت Microsoft 365، این تغییر بر هیچ کاربر تجاری که همچنان به برنامه "کلاسیک" Outlook برای ویندوز دسترسی دارند تأثیری نخواهد گذاشت. با این حال، اعلام اینکه برنامه جدید Outlook برای ویندوز به وضعیت GA رسیده است، به کاربران امکان می دهد تا از کانال های پشتیبانی شرکت، که شامل استفاده از پشتیبانی کمکی می شود، پشتیبانی کامل دریافت کنند. همچنین، همه کاربران برنامه قدیمی Outlook برای ویندوز اکنون نام برنامه را با برند "کلاسیک" در اول آگوست نیز مشاهده خواهند کرد.

پیام اضافه کرد:

Outlook جدید همچنان یک تجربه انتخابی است. لطفاً توجه داشته باشید که این بروزرسانی هیچ تنظیماتی را برای سازمان شما تغییر نمی‌دهد، کاربران را به طور خودکار از نسخه کلاسیک Outlook برای ویندوز جابجا نمی‌کند و هیچ تغییر مخربی ایجاد نمی‌کند. مایکروسافت قبل از شروع هر مرحله انتقال هدایت شده توسط مایکروسافت در محیط های مدیریت شده، 12 ماه اطلاع قبلی ارائه خواهد کرد.

در ماه مارس، مایکروسافت راهنمای خود را برای کسب و کارها و سازمان‌ها برای انتقال از برنامه کلاسیک Outlook به Outlook جدید ارائه کرد. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی شمارش معکوس ۱۲ ماهه را برای تغییر Outlook جدید از یک تجربه "اختیاری" به یک تجربه "غیرفعال" اعلام خواهد کرد.

پس از انجام این تغییر، مرحله نهایی قطع کردن راهی برای کاربران برنامه جدید Outlook برای بازگشت به برنامه کلاسیک Outlook خواهد بود. همانطور که در تغییر از "اختیاری" به "غیرفعال" برای برنامه جدید Outlook، سازمان ها قبل از اعمال این مرحله جدید، 12 ماه اطلاع قبلی دریافت خواهند کرد. مشاغلی که مایل به استفاده از برنامه کلاسیک Outlook هستند، می توانند برای مدت طولانی به استفاده از آن ادامه دهند، زیرا انتظار نمی رود پشتیبانی از برنامه حداقل تا سال 2029 پایان یابد. مایکروسافت همچنین قصد دارد برنامه های Outlook را در سایر پلتفرم ها در اواخر امسال حذف کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50515 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/23 تعداد مشاهده: 1169
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر