کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748263114 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت تغییرات بزرگی را در نوار وظیفه ویندوز 11 اعمال می کند

مایکروسافت بالاخره تغییرات بزرگی را برای نوار وظیفه (Taskbar) ویندوز 11 تایید کرد. در ماه های اخیر، علاقه مندان مشغول کشف کردن ویژگی های مخفی در نسخه های پیش نمایش سیستم عامل بوده اند و برخی از آن تغییرات بالاخره به صورت رسمی درآمده اند. همزمان، آخرین نسخه بتا با شماره 22635.3930 قابلیت های بیشتری را به ارمغان می آورد.

 

مایکروسافت تغییرات بزرگی را در نوار وظیفه ویندوز 11 اعمال می کند

 

اول از همه به تغییرات رسمی می پردازیم. مایکروسافت می خواهد نوار وظیفه و ناحیه نوتیفیکیشن آن را بسیار ساده تر کند. این شرکت در حال آزمایش یک طرح جدید است که فقط شامل ساعت سیستم، تاریخ کوتاه شده و بدون زنگ هشدار نوتیفیکیشن است (که برای اولین بار ماه گذشته مشاهده شد). مایکروسافت درک می کند که این تغییرات ممکن است مورد علاقه همه نباشد، بنابراین به شما امکان می دهد در تنظیمات به طرح قبلی بازگردید.

اضافه شدن دیگر، بازگشت برخی از انیمیشن های نوار وظیفه است. حالا، با نگه داشتن نشانگر ماوس روی یک برنامه در حال اجرا، تصویر کوچک آن با یک انیمیشن زیبا ظاهر می شود (برای اولین بار در فوریه مشاهده شد). همچنین، نوار وظیفه اکنون از پیمایش بهتر با صفحه کلید پشتیبانی می کند. بعد از فشار دادن Win + T برای تمرکز روی نوار وظیفه، می توانید یک حرف را فشار دهید تا اولین برنامه ای که نام آن با آن حرف شروع می شود را جابجا یا اجرا کنید. برای مثال، Win + T را فشار دهید، سپس E را بزنید تا اکسل را اجرا کنید.

تغییر کوچکی نیز در ناحیه نوتیفیکیشن برای دستگاه هایی که از افکت های استودیو ویندوز (کامپیوترهای Copilot+ و سایر دستگاه های مبتنی بر ARM ویندوز) پشتیبانی می کنند وجود دارد. اکنون می توانید با استفاده از یک دکمه اختصاصی در سینی به آن افکت ها دسترسی داشته باشید و با نگه داشتن نشانگر ماوس روی آن، برنامه ای که از دوربین استفاده می کند را به شما نشان می دهد (برای اولین بار در مارس مشاهده شد).

در مورد نگه داشتن نشانگر ماوس، مایکروسافت همچنین در حال آزمایش برخی از ویژگی های مخفی است، مانند امکان باز کردن لیست پرش نوار وظیفه (Jumplist) فقط با اشاره نشانگر ماوس به یک برنامه غیرفعال که در نوار وظیفه پین شده است. مایکروسافت در بخش تنظیمات نوار وظیفه، این ویژگی را "نمایش کارت های شناور برای برنامه های غیرفعال و پین شده در نوار وظیفه" می نامد.

حتی ویژگی های بیشتری برای نوار وظیفه در حال کار است: نسخه بتا 22635.3930 شامل گزینه جدیدی برای نشان دادن لیست های پرش با نگه داشتن نشانگر ماوس روی برنامه های پین نشده باز نشده است (به طور پیش فرض غیرفعال است)

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50517 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/23 تعداد مشاهده: 510
سافت گذر