کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748263114 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

SoftMaker FreeOffice 2024 جایگزین قدرتمند و رایگان آفیس

SoftMaker FreeOffice یک مجموعه اداری قدرتمند، آسان برای استفاده، مدرن و بسیار سریع برای ویندوز است. پس از استفاده از آن، موافق خواهید بود که این بهترین جایگزین رایگان برای Microsoft Office است. FreeOffice یک مجموعه اداری کامل با یک پردازشگر کلمه، یک برنامه صفحه گسترده و یک برنامه ارائه است - همه با همتایان خود در Microsoft Office سازگار هستند. مشکل کجاست؟ هیچ چیز وجود ندارد. به سادگی آن را به صورت رایگان دانلود کنید و تا هر زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید. میلیون ها نفر هر روز از آن استفاده می کنند و از این مجموعه اداری عالی رایگان لذت می برند. FreeOffice 2024 برای استفاده در خانه و کسب و کار رایگان است.

 

SoftMaker FreeOffice 2024 جایگزین قدرتمند و رایگان آفیس

 

FreeOffice 2024 به شما این امکان را می دهد که اسناد را در فرمت های فایل مایکروسافت DOCX، XLSX و PPTX باز و ذخیره کنید. بنابراین، می توانید فایل ها را بدون نیاز به خروج اولیه آنها، مستقیماً با کاربران Microsoft Office به اشتراک بگذارید!

 

SoftMaker FreeOffice یک مجموعه اداری کامل است:

FreeOffice TextMaker

TextMaker - پردازشگر کلمه قدرتمند FreeOffice TextMaker سهولت استفاده را با طیف گسترده ای از ویژگی ها ترکیب می کند که به شما امکان می دهد به راحتی اسناد زیبا ایجاد کنید. کاتالوگ‌های قالب‌های جدید متعدد و عناصر کشویی، کار فرمت‌بندی متن، جداول و تصاویر را از بین می‌برند.

FreeOffice PlanMaker

PlanMaker - FreeOffice PlanMaker به شما امکان می دهد محاسبات، صفحات گسترده و نمودارهایی با هر پیچیدگی را بدون زحمت ایجاد کنید. با بیش از 350 تابع در اختیار شما، می توانید حتی پیچیده ترین محاسبات را به سرعت حل کنید و بر اساس نتایج محکم تصمیمات درستی بگیرید.

ارائه های FreeOffice

Presentations - FreeOffice Presentations یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارائه های تاثیرگذار است. متن، تصاویر، جداول و آثار هنری را در اسلایدهای خود ترکیب کنید و با استفاده از شتاب گرافیکی OpenGL آن‌ها را با انیمیشن‌های خیره کننده و انتقال اسلاید حرکت دهید.

 

ویژگی های FreeOffice 2024:

FreeOffice TextMaker 2024

با پردازشگر کلمه FreeOffice TextMaker در کمترین زمان انواع اسناد را ایجاد کنید: بروشورها یا بروشورها را به همان راحتی که نامه های تجاری می نویسید یا مقالات علمی را تکمیل می کنید، طراحی کنید. FreeOffice TextMaker گزینه های طراحی متعددی را ارائه می دهد: با استفاده از حالت شیء منحصر به فرد آن، می توانید تصاویر، نقشه ها و قاب های متن را در اسناد خود وارد کنید. با تشکر از گزینه های موقعیت یابی پیشرفته و دور متن، می توانید هر چیدمانی را که تصور می کنید ایجاد کنید. صفحات اصلی نه تنها به شما امکان می دهند روی هر صفحه واترمارک قرار دهید، بلکه به شما در قرار دادن اشیاء تکراری در سندتان نیز کمک می کنند. از استایل های کاراکتر و پاراگراف برای ظاهری منسجم و حرفه ای به اسناد خود استفاده کنید. FreeOffice TextMaker از بررسی املای دیکشنری های Hunspell پشتیبانی می کند و به شما در پیدا کردن اشتباهات تایپی در ده ها زبان کمک می کند. FreeOffice TextMaker تمام فایل های Microsoft Word DOC و DOCX را به طور یکپارچه باز و ذخیره می کند. همچنین به شما امکان می دهد فایل های PDF را مستقیماً از داخل برنامه ایجاد کنید.

FreeOffice PlanMaker 2024

با برنامه قدرتمند صفحه گسترده FreeOffice PlanMaker، به راحتی محاسبات، صفحات گسترده و نمودارهای پیچیده ایجاد کنید: با استفاده از یک جدول زمانی ساده به همان راحتی که برنامه ریزی مالی کامل شرکت خود را انجام می دهید. به لطف ویژگی‌های طراحی متعدد، FreeOffice PlanMaker به شما امکان می‌دهد تا صفحات گسترده‌ای با کیفیت ارائه ایجاد کنید: نه تنها می‌توانید تصاویر، نقشه‌ها، قاب‌های متن یا نمودارهای چشمگیر دو بعدی یا سه بعدی را وارد کنید، بلکه می‌توانید از کاتالوگ بزرگی از استایل‌های سلولی جذاب که با Microsoft Excel 2019 سازگار هستند، انتخاب کنید. بیش از 430 تابع محاسباتی و طیف گسترده ای از ویژگی های تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از داده های خود ببرید. از آنجایی که FreeOffice PlanMaker از صفحات گسترده عظیم با حداکثر 1 میلیون ردیف و 16384 ستون پشتیبانی می کند، جداول محوری ابزاری مفید برای خلاصه سازی و تجزیه و تحلیل سریع داده

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50520 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/24 تعداد مشاهده: 313
سافت گذر